Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkelijk huwelijk !!!!!!!!!

  5-3-2014 12:39:07
HELP....

Nu zijn we toch een beetje gedemotiveerd ze.
Het lukt ons niet om een degelijk contact te hebben met onze pastoor. Wij hebben namelijk onze datum al meer dan een jaar vast gelegd bij onze kerk in Broechem.(bij een vervang pastoor) Na lang wachten kregen we eindelijk de kans om eens af te spreken met de vaste pastoor (dit was begin januari) nu wisten we die dag niet dat we onze doopakte moesten bij hebben. De man vertelde ons doodleuk dat we niets konden komen doen voor we die in handen hadden.
Ik toch al gevraagd hoe het zat met het misboekje of hij voorbeelden had of ik bepaalde richtlijnen moest volgen. Hij zei " zoek maar wat op het internet, en als je het gemaakt hebt zal ik er eens naar kijken". Euhmmm ok, dat heb ik dan maar gedaan en ondertussen hebben we ook onze doopakten te pakken gekregen. Maar helaas een nieuwe afspraak met de pastoor lukt niet. Hij spreekt steeds op dagen met ons af dat hij er niet is. Zo hebben we al 2x voor een gesloten deur gestaan.(gisteren 2de maal)
Vandaag probeert mijn partner de parochie zelf te contacteren maar er neemt niemand op. Hallo de grote dag is bijna zover en ik heb nog niets.
Natuurlijk zijn de uitnodigen net de deur uit met die kerk en het uur erop. Omdat dit vast lag maar we krijgen geen respons.Dus een andere kerk is denk ik geen optie.

Ik ben ten einde raad, we weten echt niet wat te doen nu. Wie weet op 14 juni is er geen pastoor te bespeuren. :(

x

kim
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 874

Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info