Terug naar overzicht
Hey Els,Mia monta is idd ook een winkel. Maar niet een winkel zoals andere bruidszaken, de jurken worden daar gemaakt!Die 'winkel' is in Sint-Maria-Oudenhove (Zottegem).
De winkels die mia monta verdelen, halen dus daar hun kleedjes als ik het goed begrijp? Valt de prijs een beetje mee?
Ik denk niet dat mia monta levert aan adere winkels. Mij kleed komt van daar en het is een winkel met eigen atelier waar ze zelf hun kleedjes maken. Maar ik denk niet dat ze die kleedjes uitleveren aan andere winkels. Ze verkopen daar ook nog enkele andere merken in de winkel, mijn kleed is niet uit hun atelier.
Ik ben zelf ook reeds bij Mia Monta gaan kijken voor mijn bruidskleed. Ze hebben daar inderdaad ook andere merken, maar vooral kleedjes uit hun eigen atelier. De prijzen varieren van kleed tot kleed. Ikzelf heb kleedjes gepast van 275 euro tot 4000 euro. Ze zijn zeer vriendelijk en niet opdringerig wat ook wel belangrijk is vind ik :)
Els, ze verdelen wel aan andere winkels hoor.
Vrijdag een afspraak gemaakt bij Mia Monta. Heb al een kleedje gezien dat al enkele dagen in mijn hoofd spookt. Alleen andere kleur... Spannend...