TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
A
8-9-2007
|
4-12-2006 15:37:40
Dag Liesbet,
een paar jaar geleden zijn wij eens naar een trouwfeest geweest waar ze Ludwigs als dj hadden en dat viel toen goed mee. Het voordeel van Ludwigs is ook dat ze met verschillende dj's werken en dat je dus zeker een dj hebt, ook als er een ziek is ofzo. Volgens mij dus een goeie keuze!
Astrid 08.09.2007
|
|
Katrien
24-6-2006
|
4-12-2006 15:40:19
hoi, wij hadden DJ ludwigs en waren er wel tevreden over, maar ze zijn wel redelijk duur en achteraf gezien denk ik dat we voor een mindere prijs zeker iemand even goed zouden gevonden hebben. 1 keer is hij zelfs absoluut de mist ingegaan met een liedje dat de dansvloer onmiddelijk leegstroomde en ook had ik gevraagd een bepaald muziekgenre af te ronden (nog twee liedjes te draaien en dan eens terug over tegaan op de slows) en toen heeft die nog zeker 6 liedjes gedraaid voor hij van stijl is veranderd en dat vond ik wel vervelend. Dus wel tevreden, maar zeker niet onvoorwaardelijk.
Ook is er een tijdje geleden hier op het forum een DJ van bij ludwigs begonnen met in naam van trouwkoppels zogezegd andere DJ's zwart te maken, tot hij ontmaskerd werd natuurlijk aangezien zijn naam steeds boven het bericht verscheen(cfr vanboven stond christiaan en hij ondertekende met an en sven, enkele berichtjes later met peter en heidi of zo enz...) Dat vond ik dus echt triestig en zou nu dus niet meer met DJ ludwigs in zee gaan.
succes met je keuze,
Katrien (reeds 163 dagen getrouwd)
|
|
Elke
29-6-2007
|
4-12-2006 19:53:43
Hallo,
Wij hebben voor onze trouw ook info gevraagd bij hen. Uiteindelijk hebben we iemand anders genomen. Toch ben ik gedurende een maand of drie lastig gevallen door dj Ludwigs. Ze bleven maar bellen en bellen.
Groetjes
|
|
Evelien
17-3-2007
|
4-12-2006 21:39:29
Hallo, Wij trouwen op 17 maart 2007 en hebben ook Ludwig's aangenomen voor de job. We vertrouwen erop aangezien zij ten eerste vast huisdj zijn van onze feestzaal, ten tweede zijn we zeer goed ontvangen en wordt alles duidelijk op voorhand besproken,welk genre muziek mag, wat niet mag. Ik laat je na ons huwelijksfeest weten hoe schitterend hij was. Groetjes, Evelien
|
|
Bart
|
4-12-2006 22:37:30
ludwigs en ook andere grote dj/verhuur centra zijn meestal niet de goedkoopste. Doch ze kunnen garanties leveren die de "kleine dj" niet kan leveren. Zoals ... wat als je ziek wordt, wat als enz enz. Tevens is hun job ... discobars zetten en djs verhuren terwijl de "kleine dj" dit meestal in bijberoep doet en er desgevallend niet van moet leven.
zijn de groten daarom beter nee, ze hebben alleen een grotere slagkracht.
|
|
stefanie
|
4-12-2006 23:01:32
aan liesbet, sorry hoor, ik wil je niet doen panikeren of zo, maar wij zijn reeds getrouwd in het godshuis: het was een fantastisch feest maar ik ben heel erg blij dat we dj Ludwigs niet hebben genomen. Ze zijn peperduur en hun prijs staat niet steeds in verhouding met de kwaliteit! Vraag maar eens naar de technische kenmerken van de te huren installatie. Kenners lachen daar toch een beetje mee, amper 4 PAR-spotjes en een licht verouderde installatie voor de prijs van 250 euro !!!! zonder dj dus! Ik viel bijna omver, 4 PAR-spotjes en wij zaten in de grote Ignatia-zaal. Ge kunt evengoed 4 zaklampen gebruiken; tzal evenveel opvallen in zo'n grote zaal. Neen, was al erg genoeg dat ze zoveel durven vragen voor het huren van een dergelijke installatie, dat ik heel blij was dat we een andere - goedkopere - dj hadden. (Die normaal gezien zo'n 350-400 euro vraagt om te draaien van begin feest tot einde met inbegrip van muziekinstallatie en een volledige lichtbrug !) Enfin, wij wilden per se in het godshuis trouwen omwille van de unieke locatie, heb er werkelijk geen moment spijt van, zou het zo opnieuw doen, maar dj Ludwigs??? NNNNNeennnenenenenenneeeeen, bebebebebedaankt(en dit is een insider, neem maar eens telefonisch contact op met dj Ludwigs)
|
|
Jessika
27-7-2007
|
4-12-2006 23:45:54
Hoi, wij hebben ook een prijsofferte opgevraagd per email en die bedroeg 465 € voor 5 u. Ze hebben mij daarna ook nog eens 2 mailtjes gestuurd om mijn telefoonnummer te vragen maar daar heb ik nog niet op gereageerd. Het lijkt me ook behoorlijk duur, ik hoor meestal dat het zo'n 300€ kost. We zijn onlangs ook naar een beurs geweest en een dj vroeg maar 300 € vanaf het avondfeest en tot zo lang we wilden. Op de vraag wat er zou gebeuren als hij ziek werd of zo, dan was er altijd een collega die kon invallen. We hebben nog niets beslist, maar we gaan denk ik toch wel voor een goedkopere gaan, aangezien het toch een beetje een gok wordt ( we kennen ook niets van de apparatuur en zo)want we kennen toch geen enkel persoonlijk. Duimen dus dat het meevalt he...
Veel succes
Jessika 27/07/07
|
|
Lieve
1-9-2006
|
5-12-2006 8:01:47
Hey,
ik ben onlangs naar een trouwfeest geweest waar zij draaiden en blijkbaar wilde de DJ van dienst zelfs niet ingaan op verzoekjes van het trouwkoppel. Daarom alleen al zou ik hen nooit inhuren.
Net zoals hier al werd vermeld, had ik ook opgemerkt dat die Christiaan (werkt voor Ludwigs) hier andere DJ's zat af te breken in zijn eigen voordeel, en dat deed helemaal de deur dicht voor mij.
Groetjes, Lieve
|
|
Mieke
8-9-2007
|
5-12-2006 10:40:48
Hallo, Ik had wel positieve kritiek hoort over hen en daarmee hebben we ook hen genomen om te draaien op ons huwelijksfeest. En ik denk als je de verzoekjes afspreekt op voorhand, wat je wil horen op de avond da ze dan de gepaste dj van hun team laten draaien. En zo duur zijn die toch ook niet ? 350euro van 20h tot 3h ( wel met de installattie van de feestzaal ). Nuja, elk zijn mening hierover natuurlijk. Ik hoop alleen dat ze hun best doen en luisteren naar onze wensen. Groetjes, Mieke
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
5-12-2006 15:05:42
Wij hadden ook DJ Ludwig's en het is bij ons super meegevallen - alles wat we gevraagd hadden hebben ze gespeeld en als we iets vroegen was het zeker niet teveel. En duur, wat is duur op zo'n ganse dag?! Ik moet er wel aan toevoegen dat we hen vooral genomen hebben omdat onze feestzaal vooral met hen werkt (maar we waren vrij te kiezen wie we wilden, ze hadden hen alleen voorgesteld).
|
|
Marc
|
5-12-2006 20:15:14
Hey wij trouwen op 24/02/2007 en hebben o Ludwigs. We zijn er gerust in ze bestaan immers al 37 jaar. Marc en Veerle Ene het is Lieve die blikbaar ne Christiaan afbreekt ? Waar is die Chrstiaan hier ergens ?
|
|
Veerle
29-9-2007
|
5-12-2006 20:38:30
Hey!
Wij hebben ook voor Ludwigs gekozen, vooral op aanraden van onze feestzaal. Ik vond de prijs meevallen, niet overdreven duur zoals sommigen hier zeggen. En in tegenstelling tot de ervaring van Elke heb ik er eerder zelf moeten achter zitten om hen te kunnen vast leggen. Ik had helemaal niet het gevoel dat ze opdringerig waren, in tegendeel. Afwachten maar tot 29 september :)!
Groetjes,
Veerle
|
|
stefanie
|
5-12-2006 20:53:26
conclusie : Ludwigs beschikt over een groot aantal dj's, dat is enerzijds hun sterkte, maar misschien ook wel een minpuntje: de één gaat bljkbaar in op verzoekjes, de ander niet. En niet iedereen kan even goed zijn. En wat de prijs betreft, zal ik blijkbaar mijn mening wat moeten nuanceren: ik denk dat de hoge prijs bij ons voor de huurinstallatie vooral ligt aan het feit dat de zaal ook zijn percent moest hebben.
Enfin, hoe je het ook draait of keert: het blijft steeds een beetje afwachten en gokken (tenzij je natuurlijk een goede kennis hebt die dj is). Maar vergeet niet dat je leute en ambiance vooral zelf maakt. En als je voelt dat het contact goed zit, ga er dan maar voor!
|
|
Nathalie
23-9-2006
|
6-12-2006 11:57:05
Hallo,
Wij hadden een dj van bij Ludwigs en hij was heel goed. Hij kwam ook regelmatig vragen of alles naar wens was. Er werd ac dc aangevraagd en hij is eerst komen vragen of hij dat mocht draaien. Ik ben nog naar een trouwfeest geweest waar zij draaiden en het was ook een super feest.
groeten Nath
|
|
Thierry
|
|
|
Thierry
|
|
|
kris
|
18-12-2006 13:27:15
Thierry, Je hebt het recht om hier je mening te geven maar let toch op als dj om andere dj's te beoordelen op een openbaar forum. Ik durf wedden dat als een dj van Ludwigs naar jou komt luisteren dat hij ook op jou negatieve kritiek zal kunnen geven. Tenzij je echt onfeilbaar bent (?). Ikzelf geef ook kritiek op het forum maar val nooit iemand persoonlijk en op naam aan. Dit kan zich tegen jou keren, het komt over dat je het werk van iemand anders wil afnemen, gelijk op welke manier dan ook. Het is misschien niet je bedoeling geweest, maar het komt zo over. Let daarmee op. Wat de ambiance-platen betreft (polonaise, meezingers en dansjes), ik draai die soms ook, maar ik krijg meer en meer de vraag op een verkennend gesprek om dit NIET te draaien (geen kermis-toestanden dus). Misschien had het koppel dit ook gedaan? En draaide daarom de dj van Ludwigs dit niet? Enfin, ik weet het niet, het is maar een veronderstelling. Nog een kleine bemerking (maar niet kwaad bedoelt): is het niet een beetje raar om zomaar een privéfeest binnen te lopen, daar een 1u30 te staan en zelfs de play en non-playlist van het koppel te bemachtigen? Ik zou nooit een privéfeest zomaar binnen lopen tenzij het koppel of de (collega-) dj mij zou uitnodigen. Nog even voor alle duidelijkheid: ik heb geen banden met de Ludwigs-groep en het is ook niet mijn bedoeling om jou in een negatief daglicht te stellen. Ik ben gewoon een collega-dj (eveneens uit Oost-Vlaanderen) die probeert goede raad te geven.
|
|
Marc
|
20-12-2006 21:48:43
Hallo met DJ Marc Van Den Steen van dss discobar. Mag ik even opmerken dat het ongepast is van andere DJ s al dan niet concurentie hier af te breken ! Wie dat hier doet hoort hier niet thuis en het zal vroeg of laat tegen hem keren.
|
|
Thierry
|
|
|
Lieven
|
31-12-2006 1:38:42
Dag Liesbet Om u beter van dienst te zijn, zal ik u via dit bericht uitleggen hoe Ludwigs te werk gaat. Er worden in dit item immers feiten verteld die uit hun context zijn genomen en via dit bericht wens ik enkele dingen in het juiste daglicht te plaatsen.
Via onze werkwijze proberen alle DJ’s van Ludwigs ervoor te zorgen dat uw feest zo persoonlijk en zo perfect mogelijk wordt verzorgd.
Volgens onze filosofie is een huwelijksfeest een unieke avond waarop alle genodigden de kans moeten krijgen om zich te amuseren. Zo zal een deel van de genodigden willen genieten van een leuke babbel en een verfrissend wijntje terwijl het andere deel uit de bol gaat op de dansvloer. Thierry illustreerde dit feit in zijn bericht van 17 december.
Ook geloven wij sterk dat elke genodigde de kans moet krijgen om te dansen op zijn favoriete muziek. Onze DJ’s zullen er dus voor zorgen dat er een vlotte variatie is tussen verschillende soorten muziek van diverse jaren. Zo zal uw tante of uw oom heel veel plezier te beleven aan een goeie swing van de jaren ’70. En zullen uw vrienden gek worden op bijvoorbeeld Bob Sinclair, Depeche Mode, Madonna en Marco Borsato. Het is daarom belangrijk om de juiste keuze te maken op het juiste ogenblik met steeds de wensen van het bruidspaar voor ogen.
Zoals ik reeds vermelde, proberen wij uw feest zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Om deze reden nodigen wij u en uw verloofde uit voor een voorbereidend gesprek zodat u uw wensen en de verzoeken van uw genodigden kan meedelen. Uw DJ wordt bepaald op basis van deze wensen en op basis van uw feestlocatie, want het is toch interessant om een DJ te hebben die perfect bij uw eisen past en die de feestzaal waar u uw feest heeft, kent.
Als u natuurlijk een bepaalde Ludwigs-DJ kent en wilt, zal deze DJ uw feest verzorgen.
Zoals Thierry reeds in zijn bericht aankaartte, heeft de DJ tijdens uw feest de nodige informatie zodat hij uw feest kan verzorgen zoals u het wilt. Spijtig genoeg berust de mening van Thierry omtrent een ander feest slechts op een klein gedeelte van de gegevens die de DJ had en hoorde hij ook maar een stukje van het feest.
Hij vermelde ook dat er geen polonaise of geen meezingers waren tijdens dat feest. Dat zal kloppen, want het bruidspaar vroeg aan ons, en ik citeer, ‘niet te veel volksdansen en animatiedansen’. Nogmaals, wat onze DJ’s opvolgen, zijn de wensen van het bruidspaar en dit gecombineerd met zijn of haar ervaring.
Er wordt hier beweerd dat wij ‘peperduur’ zijn. En inderdaad sommige van onze collega’s vragen 300 euro voor een hele avond.
Maar binnen onze prijs bieden wij zekerheden aan die ervoor zorgen dat een huwelijksfeest een uniek en prachtige ervaring wordt. Wij zullen dus niets aan het toeval overlaten want uw feest is een gebeurtenis die onmiddellijk perfect moet zijn.
Zo hebt u de zekerheid dat er steeds een DJ op uw feest aanwezig zal zijn, Want stelt u voor: uw DJ wordt ziek of heeft een ongeval? Geen zorgen! Ludwigs garandeert u dat er op elke zaterdag en elke vrijdag 3 DJ’s van wacht zijn. Deze DJ’s behoren tot ons team, zodat Ludwig, de zaakvoerder, zeker weet dat hij ze kan oproepen.
Als er vragen of bemerkingen zijn, hoeft ons maar slechts te telefoneren of te mailen en wij zullen u zeker helpen.
Voor uw huwelijksfeest mag u dus rekenen op de professionaliteit en ervaring van het Ludwigs DJ-team.
Met muzikale groeten
Lieven Ludwigs
|
|
Marc
|
9-1-2007 20:44:11
amaai iedereen kan hier zetten wat hij of zij wilt iedereen gezien !
|
|
Marc
|
9-1-2007 20:51:00
KIJK GOED HE zo ze.
|
|
Thierry
|
|
|
Marc
|
16-1-2007 18:14:06
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
Lieven
|
21-1-2007 22:49:04
Beste Marc
Ik mag toch meer informatie geven over dingen die verteld worden, maar die niet waar zijn of in de verkeerde context worden geprojecteerd.
Het zou spijtig zijn dat een bruidspaar op basis van onjuiste informatie een verkeerde keuze maakt en dus niet kiest voor een professionele en creatieve DJ-team.
Met muzikale groeten
Lieven Ludwigs
|
|
freek
|
10-3-2007 18:28:31
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
Bram
|
11-5-2010 22:54:33
Niemand maakt Ludwigs Discobar zwart.
-Ludwigs Discobar heeft reeds al meer dan 30 jaar ervaring in de geluid-en lichtsector.
-Ludwigs Discobar is gekend over heel Nederlandstalig België
-Ludwigs Discobar verzorgt zijn feesten zodat iedereen een prachtige avond/nacht hebben
-Ludwigs Discobar staat steeds klaar voor u
-Ludwigs discobar hun prijzen zijn wel in verhouding met de kwaliteit
Als technieker ben ik blij dat ik daar mag werken, en ook iedere DJ heeft de ingesteldheid om de avond/nacht perfect te laten verlopen
Niet elke DJ is dezelfde, iedere DJ heeft zijn eigen specifieke genre qua muziek, maar staan altijd klaar voor andere genres en verzoeknummertjes
Met vriendelijke groeten,
Van Espen Bram
Technische dienst
Ludwigs Discobar
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|