Terug naar overzicht
Ik vind dit nog een redelijk veel voor een beperkt budget te hebben hoor...Onze dj was 200 euro met volledige muziek en lichtinstallatie van begin tot einde. En wij hebben hier alleen maar positieve reactie's op gekregen. De dansvloer stond altijd vol en op sommige momenten wat te klein.... Hij houdt ook rekening met stijl van muziek enzo... Hij komt wel uit regio Londerzeel... Ik wil altijd mail eens geven hoor, maar weet niet of hij zo ver komt....
Wij hebben gekozen voor DJ LeBart uit Keerbergen.. www.djlebart.be
hey karolien , ja idd , wij hebben totaal budget van 4000 eur dus is het goed inschatten hehe :-)maar als je me de email zou kunnen geven , ben ik u heel dankbaar!!xxx
Wij hebben waarschijnlijk aan je vooropgestelde prijs nog wel een DJ met referenties voor je in petto...Mail gerust naar info@discovideo.be, vragen staat vrij...mvg
paul.de.bont@skynet.beJe kan maar proberen he :-) nog veel succes met de voorbereidingen...
Ik vraag me dan wel af of Paul de bont voor 200 euro legaal werkt, ik werk als dj in bijberoep en als ik aan 200 euro moet werken dan scheur ik hier mijn broek aan, jammer dat dj's onder de prijs gaan werken, zo nemen ze het werk af van dj's die legaal werken, belasting en sociale wetten betalen, muziek aankopen en niet illegaal downloaden enz...
mja aan een kant hebt ge gelijk :) maarja als jonge koppel is het mss toch voordeliger voor ons ..;-)
Hij werkt met cd's dus illegaal downloaden zal het wel niet zijn hoor. En ik zeg het, ik kende hem via vrienden dus hij zal dit bedrag niet voor iedereen zo laag stellen he... Het was een vriendenprijs...
idd belangrijk Karolien dat je de volledige versie van de feiten weergeeft, anders krijgt je dj de stempel van zwartwerker want voor die prijs is het idd onmogelijk om als dj legaal je werk te doen.