TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
19-1-2013
|
19-5-2013 9:05:46
Bij ons was het scream and shout van Britney Spears en Will i am. Bij ons ook jong en oud, maar van zodra de bruid staat te dansen volgt de rest ook wel ;-) bespreek eventueel eens met jullie dj wat hij zoal doet op trouwfeesten... Heel veel plezier!!!
|
|
kelly
13-7-2013
|
19-5-2013 10:27:06
... ik zou zeggen; Barry White....
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
19-5-2013 10:52:51
Normaal gezien is dit een vraag waar je dj een antwoord moet op weten. Ieder feest is anxers, hangt er ook van af hoe het feest verlopen tot op dat moment, welke sfeer er aanwezig is...
Grtz
|
|
Jessie
20-7-2013
|
19-5-2013 11:03:43
Wij waren gisteren op het personeelsfeest van mijn verloofde zijn werk. 't Was natuurlijk een bedrijfsevent met 900 man, dus da's niet echt vergelijkbaar met een trouw. Maar daar werd er tussen elke gang een fimpje getoond en bij het laatste filmpje, na het dessert, eindigde het filmpje eigenlijk met dezelfde klank als in Waka-Waka van Shakira. Het liep naadloos over in dat liedje en - nog nooit gezien - maar die dansvloer liep direct VOL, heb dat nog nooit zo snel weten gebeuren. Maar nogmaals, als er 900 man zijn, zullen er allicht wel meer zijn die direct beginnen dansen dan als er "maar" 100 zijn... Dat was ook écht een super DJ (maar ik vrees, dat zoals alles gisteren, die prijsklasse ook wel van een ander kaliber zal geweest zijn :d) Barry White vind ik ook leuk, iets van Gloria Estefan, iets à la Footloose, ... Ik denk dat sowieso de "jonge garde" sneller op de dansvloer zal staan dan de "ouderen" (bij ons dan toch), oudere mensen kijken graag ook eerst wat naar het "jonge geweld" denk ik. En alles waar een goed melodietje achter zit, daar wordt op gedanst, denk ik. Ik heb gisteren mensen van 50 - 60 jaar zien dansen op Nirvana en Sam Sparro, maar ook twintigers die dansten op Chubby Checker en Willy Sommers. Dus iets met een goede melodie erin, een ambiancemakerke, en wie wil dansen zal dansen en de traditionele stoelplakkers die zullen ook dan wel op hun stoel blijven plakken helaas. En, zelf het goede voorbeeld geven he :-) Oh, ik vond hier net dit: http://www.detrouwfeestdj.be/playlist.htm - daar staan, volgens mij wel veel liedjes tussen waar je een feestje mee kan op gang trekken. Succes met je zoektocht!
|
|
David
|
19-5-2013 11:19:18
Als ik trouwfeestje moet doen, begin ik met de openingsdans, gevolgd door nog enkele slows als vermenigvuldiging (meestal een 3-tal) en daarna begin ik altijd met disco ( Abba of Boney M doen het meestal goed).
|
|
Nadia
5-10-2013
|
19-5-2013 11:25:14
ik haaat dat vermenigvuldigingsgedoe, maar dat is natuurlijk persoonlijk :-) dus ik zoek ook nog naar een leuk nummer voor na de openingsdans... 't moet inderdaad meteen mensen aan de gang krijgen :-) ik volg even mee dus!
|
|
Isabelle
13-9-2013
|
19-5-2013 12:33:59
Hier hetzelfde hoor Nadia, er wordt niet vermeningvuldigd :) Daarom juist dat ik een liedje zoek dat iedereen direct aan het dansen krijgt.
|
|
Katrien
1-6-2013
|
19-5-2013 20:57:57
Onze dj stelde Jennifer López voor met let's get loud
|
|
LB.
|
19-5-2013 23:42:55
Hangt vooral van jullie gasten af ... i gotta feeling, let's get loud en aanverwanten zijn uptempo nummers, als jullie gasten tooghangers zijn die eerst moeten warm worden voor ze de dansvloer op gaan dan verschiet je als dj een hoog kruit in het eerste kwartier en kan je er prat op gaan dat ze die nummers later op de avond nog eens komen aanvragen. Als je echter met een stel feesters zit die tijdens de openingsdans zich volledig klaarzetten om de dansvloer te bestormen dan kan je die gerust gebruiken.
Als je het niet goed weet ... David volgen met disco stuff.
|
|
Naomi
22-2-2014
|
20-5-2013 14:08:41
Wij gaan beginnen met de lacs de connemara :) iedereen is direct mee :D
|
|
Jacky
|
22-5-2013 16:08:45
Meestal vragen mijn klanten om te vermenigvuldigen en dat doe ik op vraag van de klant met slows of een march zoals laat de zon in mijn hart, heb je even voor mij, paloma blanca enz... maar er als er weinig ouderen zijn dan werkt dit niet en dan begin ik meestal met Played -A- Live van safri duo (bongo song) daarmee krijg ik meteen de dansvloer vol en je bent vertrokken, willen ze wat rustiger beginnen dan is barry white met you're the first heel goed als floorfiller, dat hangt van publiek tot publiek af.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
22-5-2013 16:14:55
wij dachten ook al aan Barry White - onnozel genoeg om de jeugd aan het dansen te krijgen en vlot genoeg voor de 'oudere' generatie om mee in te pikken en een discoswing te doen!
ofwel Prince- Kiss... ook zo heerlijk onnozel, maar minder discogehalte...
|
|
stefanie
7-6-2013
|
26-5-2013 16:55:43
bij ons is het ook lac de conemara als 1e nummer na de openingsdans 
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|