Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praktische vraagjes omtrent viering

  18-4-2013 15:02:48
Hoi hoi,

Gisteren hadden wij ons 1e gesprek met de consulente voor onze niet-kerkelijke viering. Ik zie het super zitten ! Amaai, wat een verademing en mogelijkheden :-)

Nu had ik nog een praktische vraag aan mijn medebruidjes :
Wij gaan tijdens de viering als ritueel samen een boom planten. De gasten (suite) krijgt dan een klein kaartje en bik zodat zij een wens ofzo kunnen opschrijven en in de boom hangen.
De consulente stelde voor dit op hun stoel te leggen.
Maar daar zou ook al een draaiboekje liggen (geen volledig uitgeschreven misboekje!).
En misschien een leuk zakdoekje? En een klein zakje met rozenblaadjes om nadien te gooien?

Zouden jullie dit allemaal op een stoel leggen? Wordt het dan niet veel hihi?
Hoe hebben jullie dit gedaan? vb geven jullie pas op het einde de strooiblaadjes ?
De bedoeling is dat wij als 1e buiten gaan en de mensen vanop hun stoel/zijkant gooien, aangezien wij een buitenceremonie doen...


groetjes
carrie

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1240


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik18-4-2013 15:51:19

Hey

Wij hebben ook een "wensmoment" en ik ga proberen in elk kaartje een gaatje (met perforator) te maken, hierdoor een lintje te steken en het kaartje en de balpen samen aan de stoel voor hun hangen. Zodat dit hangt "te wachten" en zij gewoon verder rustig kunnen gaan zitten.

Groetjes



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-4-2013 22:51:19

een heel leuk idee !
bij ons zal dat iets moeilijker zijn want wij hebben stoelen met een ronde rugleuning en een witte stoffen hoes :-D
ik zal nog eens goed moeten brainstormen :-)



Marieke
7-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 11:48:55

hoi carrie,

Wij hebben ook een buitenceremonie met stoelen met hoes :-)
we denken er aan om een goodie bag te maken met al die spullen er in. O.a. een potlood, briefje, feestgids, zakje rijst of eventueel andere dingen en dit op de stoelen te plaatsen. Die briefjes met potlood tekst fixeren we dan met haarlak zodat het langer blijft.

We gebruiken een groot kader dat mijn zus heeft bewerkt. Vanbinnen hangen we onzichtbare visdraad en daar kunnen alle briefjes inhangen. Dit kunnen we dan in ons huis hangen.

Of we denken ook om met platen of cd's te werken in plaats van briefjes, maar dat wordt logistiek moeilijker. Zit wel dichter bij ons thema... maar ja. het gaat inderdaad om brainstormen hé.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info