Terug naar overzicht
nee dat hebben wij nog nie echt vast staan, ik vin het zo moeilijk voor zo iets samen te stellen. Daarom hebben wij besloten voor gewoon een paar tips te geven da we graag horen en de rest mag hij dan zelf kiezen hoe hij het gaat doen
Wij zullen geen dj hebben omwille van middagfeest. Wij zullen dus onze playlist volledig zelf moeten samen stellen. En dit is niet zo gemakkelijk. Natuurlijk zullen het nummers zijn dat wij graag horen en ook nummer om iedereen wat te bekoren :) want gewoon op de radio zetten is ook maar niks.
Onze Dj heeft gezegt dat hij eigenlijk zelf aanvoelt welke muziek het beste aanslaat!!! Eigenlijk heeft hij daar wel gelijk in want niet iedereen luisterd graag naar dezelfde muziek, maar wij hebben wel gezegd dat de meeste personen die komen allemaal van rond de zelfde leeftijd zijn en daar gaat hij dan ook rekening mee houden!!!
als jullie een ervaren dj hebben geboekt, zou ik me daar geen verdere zorgen over maken! Geef de man (of vrouw) gewoon mee welk genre jullie graag horen en welk nummer jullie kiezen als openingsdans. En de rest.....laat dit maar over aan de echte vakman!
Zoals Kris al poste, laat de muziek aan de dj over, dat is zijn vak en als hij niet kan inspelen op de gasten dan heb je een verkeerde dj geboekt. Een ervaren dj weet het best wat hij moet draaien om het feest tot een succes te maken, geef je dj mee welk genre en welke platen jullie als koppel het liest horen zodat hij daar rekening mee kan houden.
Geachte, zoals alle collega's hier op dit fora zeggen , jullie mogen zeker verzoeken en verzoekslijsten geven waar de dj rekening mee kan houden , maar laat het effetieve spelen over aan de dj , onze mensen hebben gemiddeld 10 jaar ervaring met het spelen en mixen van nummer , en wees er maar zeker van dat deze persoon u een spetterend feest zal bezorgen.Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek .Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten .Ontdek ook onze uniek all in one formule !!Met muzikale groeten Mel productions DJ Team