TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
16-1-2013 12:08:12
Beste, ik denk persoonlijk (op basis van ervaringen) dat de karaoke niet veel kans op succes maakt. Ik ken ook het soort feest dat je geeft niet precies, dus wie ben ik. Het kan natuurlijk wel, naargelang de omstandigheden, maar betwijfel het. Nu...jij zingt graag en je doet dit daarom ook wel goed vermoed ik. Maar hoe zit het met de rest van de aanwezigen....je kent het antwoord reeds. Bij een vrijgezellen of feestje met close friends zal iedereen zich wel laten gaan op een karaoke, maar denk je dat er velen (die niet kunnen zingen) dit zullen uitvoeren op een trouwfeest waar 'vreemden' zitten? Ja ...er zullen er wel enkele met lef met zijn, een handvol of zo. De beste kans heb je wanneer het laat is en wat alcohol de remmingen weggenomen heeft. grtz www.discovideo.be
|
|
Carmen
27-4-2013
|
16-1-2013 12:15:27
In mijn vriendenkring zou zo een karaoke absoluut werken, maar ik weet niet of de familie daar blij mee zou zijn :) Wij doen tussen het hoofdgerecht en het dessert een bingo. Dat is ook iets persoonlijk: we hebben eens een bingo gewonnen op een camping (sindsdien doen we dat altijd en halen we de gemiddelde leeftijd op zo een campingavond ferm naar beneden) en één keer op een nachtbus in Peru en toen wonnen we ook! Dus das een insider. Maar karaoke, als je beide een uitbundige vriendengroep hebt, waarom niet?
|
|
sara
2-3-2013
|
16-1-2013 13:28:22
Ik zou als ik jou was eens de gastenlijst overlopen en je van iedereen afvragen of die dat zou meedoen of niet. Aan de hand van dat resultaat kan je dan beslissen.
Als je geen karaoke doet kan je met een paar mensen waarvan je weet dat ze dat wel zouden zien zitten een soort karaoke flashmob doen voor het feest begint. ik stel me dat zo voor dat vlak na de speech ineens een karaoke liedje begint te spelen en een van die mensen met wie je dat hebt afgesproken zingt en dat met een mix van stukjes van liedjes met verschillende mensen. Misschien heb je al een scherm waarop foto's geprojecteerd worden ofzo dat je daarvoor kan gebruiken. Zo heb je een sfeerbrenger en de mensen die het niet graag doen kunnen toch met een gerust hart op hun stoel blijven zitten :)
|
|
Jozefien
14-6-2013
|
16-1-2013 14:09:19
Hey,
Sowieso wilden wij ook echt een ambiancefeest dus wij kozen ook voor een dessertbuffet met dansfeest. Karaoke leek ons ook tof, maar heel veel mensen kennen elkaar niet en zullen de stap niet durven zetten om te zingen. Dat was ons idee toch. Dus dan hebben we dat laten varen en we zullen er een geslaagd dansfeest van maken!
|
|
Ne
28-9-2013
|
16-1-2013 14:21:49
Bedankt voor de goeie tips! Ik denk dat het idd een risico is. We gaan het nog eens goed moeten bespreken dus.
|
|
nancy
31-3-2016
|
16-1-2013 20:29:43
Ik heb toch ook enkele meezingers voorzien. Aangezien wij echte antwerpenaren zijn wordt dit de lichtjes van de schelde" en "antwarpe" van de strangers. iedereen krijgt de liedjesteksten en wachten tot nodige sfeer er in zit en zingen maar ! Je moet uiteraard je gasten wel kennen maar volgens mij gaat er uit volle borst worden meegezongen 
|
|
Thierry
|
17-1-2013 15:45:42
Echte karaoke lijkt me delicaat. Soms gebeurt het dat iemand een liedje goed kan zingen, en mag die dat via voice-over doen. Volgens dat die dan goed of minder goed zingt, vermeerder of verminder ik zijn microfoon. Op die manier is het resultaat dan toch een pak beter dan met pure karaoke.
Groeten Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|