Terug naar overzicht
Negatieve reactie van een andere dj... nooit op afgaan. Ludwigs werkt samen met De Lozen Boer en met het Godshuis (en dat zijn niet de minste zalen) en nog een heleboel andere goede zalen.Wij hebben ook voor Ludwigs gekozen.Ik ging reeds naar 4 trouwfeesten met hen als DJ en was telkens suuuuuuupergoed.Telkens een andere dj trouwens.Je hebt ook twee deftige meetings vooraf met hen.Heel professioneel en zeer vriendelijk.plus: als je dj ziek is dan krijg je een vervangdj = geen stress.Ze hebben telkens een deftig dossier over jou en draaien alles wat je wil.Ik zou niet twijfelen :)
Daarom dat ik het eventjes vraag :) we hebben 17 januari een afspraak en hij werkt ook samen met onze zaal ( geuzenhof) heb al wat meer vertrouwen! Bedankt Marieke!
Hey Evelyne, wij hebben ook voor het Geuzenhof en dj Ludwigs gekozen, maar wel voor volgend jaar.Zijn jullie al naar een brunch geweest?
Neen nog niet geproefd maar kijk er enorm naar uit om langs te gaan en onze menu te proeven! :) jullie?
nee , ook nog niet, we hadden binnenkort zeker en vast eens gaan eten, want hun brunch is snel volzet
Ik heb een berichtje in je gastenboek achtergelaten want via iPad kan ik geen privé berichtjes beantwoorden :)
Evelyne bedankt, ik heb het gezien! Hoe was jullie afspraak met de dj?
Hebben het zelf enkele keren moeten verzetten omdat ik een flexibel uurrooster heb op het werk en uiteindelijk als we er waren zeer vriendelijk en alles goed uitgelegd! We vertrouwen wel op hen!
Hebben jullie al een dj gekozen? of beslissen zij dat welke er komt?
Ja dat doen zij maar meestal dezelfde int geuzenhof