TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjan
20-4-2013
|
28-12-2012 14:48:08
Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt, zou ik toch naar iemand anders uitkijken... Dit ook om spanningen met je collega te vermijden als er iets misloopt vlak voor de trouw of op jullie feest zelf. Ik denk dat er wel voldoende dj's te vinden zijn die een beetje stubru-minded zijn hoor. Wij zijn ook niet voor die serviettentoestanden enzo, zijn ook niet per se stubru-minded maar toch meer in de rock-richting dan wat anders, en hebben met gemak iemand kunnen vinden die wat thuis is in ons genre. Het is ook nog even tot augustus hé, dus als je nu begint rond te kijken kan je zeker nog iemand vinden.
|
|
Jacky
|
28-12-2012 15:25:09
Zo te horen heeft hij niet veel zin om een huwelijksfeest te verzorgen. Opletten dat hij het toch aanneemt en dan vlak voor het feest zegt van, sorry ik zal het niet doen, dat gebeurt veel bij van die hobby dj's want ze hebben niets te verliezen en er staat ook niets op papier.
Ik zou uitkijken naar een andere dj en zoals ik al zei, zorg dat alles op papier staat.
En nee, ik ben niet de man voor dit soort feesten, ik ben meer voor de hucklebuck en servetten :-)
|
|
Dirk
|
29-12-2012 0:35:01
Dag Inge, Als je iemand constant op de hielen moet zitten om iets gedaan te krijgen, wil dat eigenlijk zeggen dat deze persoon het eigenlijk niet wil doen. En om een geslaagd feest te hebben, moet je wel iemand muziek laten draaien die gemotiveerd is, lijkt me. Ook is ervaring in huwelijksfeesten essentieel om iedereen aan het dansen te krijgen ook al mik je niet op "traditonele" huwelijksmuziek. Ook dan moet de DJ voldoende afwissling kunnen aanbieden maar dan in beperktere genres vooraf doorgespeeld aan hem. Afspraken en goede vrienden weet je wel... In vele jaren tijd heb ik al veel soorten huwelijksfeesten gedraaid en regelmatig zitten er alternatievere feesten bij. Ik vind het leuk om steeds weer andere muziekwensen te horen. Wat bedoel je precies met StuBru?StuBru was heel vroeger gericht op alternatieve rock maar laat ondertussen al jaren ook alle dance-toestanden horen en bijna alles wat ertussen zit. Uitgezonderd foute of melige nummers dan... Vriendelijke groet! DJ Dirk www.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
|
|
RICKY
|
11-2-2013 16:05:02

|
|
Bart
|
27-2-2013 23:03:12
Dé all-in discobar voor een geslaagd feest! Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj. U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.: * Huwelijksfeesten *Verjaardagsfeesten *Personeelsfeesten *Kleine en Grote Fuiven *Communie / Lentefeest *Bedrijfs / Personeelsfeesten *Familiefeesten *...... Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren. |
|
|
|
Kurt
|
8-3-2013 22:32:11
Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek . Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten . Ontdek ook onze uniek all in one formule !!
Met muzikale groeten Mel productions DJ Team
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|