TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lies
27-4-2013
|
18-12-2012 12:29:16
Hey,
Ik ben heel benieuwd naar de reacties! Wij hebben daar ons trouwfeest op 27/04/2013 en ik heb dezelfde vragen ;)
|
|
Dierk
|
|
|
Dirk
|
18-12-2012 23:33:34
Dag Liselot,
Goed dat jullie ook nadenken over op welke tijdstippen er muziek moet zijn. Bewust gekozen achtergrondmuziek tijdens het diner of zelfs al op de receptie geeft meer glans op je feest. Het aanwezige volk hoort niet een aftands CDtje draaien maar muziek waar iemand mee bezig is. Tegelijkertijd kan ten allen tijde op de DJ gesteund worden voor muzikale begeleidingen, intredes, aankondigingen voor tafelbegeleidingen, slideshowmuziek-versterking, microfoons voor speeches klaarleggen enzomeer. Dit zijn zaken die ons regelmatig gevraagd worden te doen, en dat doen we heel graag.
Na de openingsdans(en) schakelen we een paar versnellingen hoger en je feest is gelanceerd met een muzikale mix die je net voorstelde. Lijstjes vooraf ons bezorgd, krijgen een prio om te draaien!
Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be info@db-allmusic.be
|
|
Bart
|
21-12-2012 12:03:35
Hoi,
Een echte huis-dj is er niet maar er zijn wel enkele dj's die regelmatig spelen in die zaal.
Dat is ook met mij het geval...Ik ken de zaak al jaren en kan je garanderen dat jullie feest daar zeker tot in de puntjes zal verzorgd worden.
Zelf ben ik uit de buurt en kan jullie een vrijblijvende offerte bezorgen.Stuur gerust een mailtje naar info@partysound.be of ga even naar onze website www.partysound.be
Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
|
|
Thierry
|
17-1-2013 15:50:06
Ik draai daar ook regelmatig.
Groeten Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
Kurt
|
8-3-2013 22:37:11
geachte , tot een aantal jaren geleden was dat studio ambiance, maar ik heb op kasteel conixdonck ook al meerdere feeste verzorgt , laat jullie nooit zeggen dat er geen andere dj mag komen dan de huis dj ! door op deze locatie al everschillende malen te draaien ken ik de infrastructuur en de mensen (sommige toch) Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek . Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten . Ontdek ook onze uniek all in one formule !!
Met muzikale groeten Mel productions DJ Team
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|