TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joeri
|
7-10-2012 23:07:09
Goed gevoel zegt niks over de DJ. Een DJ moet goed zijn  Niet goed lijken ... Daar heb je niet veel aan 
|
|
Michel
|
8-10-2012 8:02:49
"pro" in de benaming Pro Events zal wel staan voor professioneel denk ik. Vermoed dan ook, dat vermelde persoon weet waarmee hij bezig is. Of U hem goed vindt, hangt af van bepaalde (veelal subjectieve) afwegingen. Hem eens aan het werk zien EN horen is natuurlijk ideaal. Indien dan nog ok, hoef je alleen nog de persoonlijke wensen kenbaar te maken ...
|
|
Tessa
10-11-2012
|
8-10-2012 15:55:41
@ Joerie Een goede klik met iemand doet al héél veel.. Dat wil zeggen dat je met die persoon op hetzelfde niveau zit.. Er was toen ook nog een andere dj maar die heeft ons niet echt kunnen overtuigen en zag er ook niet echt professioneel uit.. Denkt dat présence heel belangrijk is..
@Michel Ik denk dat het moeilijk in te schatten als je die persoon nog niet hebt bezig gezien.. Aangezien onze tijd ook dringt is het natuurlijk leuk moesten er mensen zijn die positieve ervaringen hebben gehad met deze persoon..
Hopelijk krijgen we hier dan ook nog reacties.. :) Groetjes Tessa
|
|
Michel
|
8-10-2012 17:55:25
Beste Tessa, Eén bepaalde deejay kan niet voor iedereen de perpecte match zijn. Dus interpreteer héél erg goed wat je te lezen zult krijgen op forums zoals deze, hier worden maar enkelen (betalenden) aangeprezen, omtrent vele anderen (goed of slecht) weet men hier doorgaans (bijna) niets. Ik ga er evenwel mee akkoord, dat als er vele echt goede of slechte commentaren voorkomen, dat al iets zegt; voor zover die commentaren geen 'vriendendiensten" zijn natuurlijk. Ik blijf erbij, als je echt op zeker speelt, nakende datum of niet, dan heb je je man/vrouw gezien EN gehoord. Indien dan nog ok, kan je aan de slag!
|
|
Tessa
10-11-2012
|
8-10-2012 22:21:17
Idd je hebt wel gelijk.. De dj's waarvan dat we weten dat ze goed zijn, zijn jammer genoeg niet beschikbaar. En dan ja dan moet je een beetje op je gevoel afgaan hé.. Is niet gemakkelijk, en soms hoop je dan hier toch een antwoord te krijgen al weet ik dat dat relatief is.. Zo slim ben ik wel, maar het kan wel altijd een beetje helpen.. Al bedankt voor je raad..
|
|
Michel
|
9-10-2012 8:02:52

|
|
Patrick
|
24-10-2012 23:15:25
Hallo,
Ik heb hem ontmoet in het Rubenshof te Alken begin september. Hij had heel erg snel de dansvloer vol en dat is tot 02u zeker zo gebleven. Toen ben ik doorgegaan. Hij is een zeer vlotte gast. Hij gebruikte de lichtinstallatie van de zaal. Dit antwoord op je vraag is zeker geen vriendendienst naar hem toe.
Patrick Liebens
|
|
Tessa
10-11-2012
|
25-10-2012 22:07:34
Bedankt Patrick.. :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|