TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjan
20-4-2013
|
17-9-2012 22:08:41
Wat bedoel je juist met traditionele liedjes? Wat is wel je genre?
|
|
marnick
|
18-9-2012 0:25:45

|
|
Yves
|
18-9-2012 6:04:18
Fantastisch eindelijk iets anders. Let er wel op dat ook de genodigden deze wens delen. Soms is de keuze van een koppel niet altijd de smaak van de genodigden. De meeste mensen zijn kuddedieren, jammergenoeg. Maar maak eens het verschil zou ik zeggen. Veel succes.
|
|
Jente
26-10-2013
|
18-9-2012 10:08:54
Dit volg ik zeker want wij willen ook geen traditionele trouw-DJ! Wij zijn op zoek naar een DJ die voornamelijk moderne muziek draait. De keuze van het koppel is dan misschien niet altijd de smaak van de genodigden maar ik weet dat ik bij mijn genodigden ook niet zou scoren met de Hucklebuck, de macarena, de Indianendans of de Marie-Louise. Onze vrienden, collega's en een groot deel van de familie heeft veel liever iets moderners. Uiteindelijk is het ook ons feest en als wij en onze vrienden ons de hele avond amuseren op de dansvloer vind ik dat belangrijker dan dat 'de bomma' heel de avond niet van de dansvloer is weg te slaan. Het type muziek dat wij willen draaien is eerder de maxx-muziek (stubru) of tomorowlandachtig. Wij zijn van regio Brugge.
|
|
Yves
|
18-9-2012 19:24:55

|
|
Jacky
|
18-9-2012 20:11:25
Ik ben niet de dj die je zoekt, want ik hou nog van de traditionele liedjes op een huwelijk, en ik praat door de micro maar met mate, dus net genoeg om de sfeer wat op te krikken, maar als ik jou wensen zo lees dan denk ik dat DJ DIDI je perfect zal kunnen helpen om jou een super feest te geven. De website van DIDI is: http://www.djdidi.be/dj-ddi.html
|
|
Adriaan
|
19-9-2012 12:01:35
Marieke,
wij passen ons steeds aan aan ieder huwelijksfeest en de persoonlijke wensen. Voor ons is dit geen enkel probleem. Bij ons noemen wij dat een soort "trouwfuif". Hierbij vermijden we de klassiekers en nederlandstalige meezingers.
Aangezien wij ook regelmatig werkzaam zijn in allerhande fuiven enz,... Hierdoor kunnen wij aan jullie wensen voldoen.
Voor meer informatie, ga naar www.djdlux.be .
Veel succes met jullie zoektocht!
mvg,
Adriaan B.
|
|
Marieke
10-4-2013
|
19-9-2012 18:17:13
Hallo iedereen, merci voor de reactie! Ik ben inderdaad voor het genre van Jente! Heel moeilijk zoektocht als je bijna geen referenties hebt! Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat het een feestje is dat niet past bij ons! Ik blijf alvast eens rondkijken! Dank u wel Feest-dj om zo eerlijk te zijn over je manier van draaien ;)! Ik ken Dj DiDi, heb nog niet aan hem gedacht.
Als er nog suggesties zijn, laat maar komen :)!
|
|
Dirk
|
25-9-2012 23:54:14
@iedereen, Hiermee is toch duidelijk dat de term "trouwfeest" niet per se oudere traditionelere muziek moet veronderstellen. Nu nog voel ik regelmatig afstotende reacties als iemand dit woord hoort. Persoonlijk vind ik na meer dan 15 jaren dikwijls voor een bruidspaar muziek draaiende, dat een huwelijksfeest tegenwoordig muzikaal alle kanten opkan. Inderdaad, soms eerder mooi afgelijnd met weinig marge voor inspiratie met de klassiekers op een rij. Als het bruidspaar dat wil, is het zo. Maar minstens evenveel keer waar het boenk op is, na een plaat of drie een stomende massa, ruimte voor mooie mixen met allerlei (retro)dance, club, step, electro, top40 beats, afrekening rock en progressive toppers en uiteraard de massaal gevraagde 80's en 90's in alle denkbare genres. Tuurlijk wordt dit dikwijls het best gesmaakt op het latere uur maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, zoals wordt gezegd, elk feest is anders omdat het danspubliek telkens andere eisen stelt. DJ's die daar geen rekening mee moeten houden zijn diegene die op festivals en dergelijke op hun toebedeeld uurtje hun 20 voorgeprogrammeerde plaatjes erdoor mixen. Dat is zowat compleet het tegenovergestelde wat mobiele DJ's op feesten en fuiven moeten presteren - maar dat even helemaal terzijde. :-) Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Marieke
7-9-2013
|
2-10-2012 18:04:52
Hoi! Ik heb net hetzelfde idee!! Voor ons is muziek heel belangrijk. Ik kreeg wat reacties dat ik me moet haasten om een dj vast te leggen... Dus ik ben in actie geschoten. Het is ook een dj van regio west of oost-vlaanderen dat wij zoeken. Ik kreeg van vrienden al deze dj's door: dj the driver (verhoeyen dries) dj Tim Blijkbaar zijn die redelijk jong en stubru muziek. Klopt dit? Enige ervaring iemand?
|
|
Lieven
|
19-10-2012 19:29:05
Beste, ik ben uit de regio en draai vaak in Roeselare. Ik hou rekening met de wensen van de klant en in overleg wordt alles tot in detail besproken. Neem vrijblijven een kijkje op mijn website of vraag vrijblijvend een offerte. Mvg Dj Lieven - www.djlieven.be
|
|
dirk
|
21-1-2013 18:56:10

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|