Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk stress??

  20-8-2012 14:26:26
Hoi bruidjes en gommetjes
Hier beginnen precies de eerste echte stress tekenen :-)
met nog 10 dagen te gaan, hebben we geen openingsdans meer :-(
Men nicht komt zingen op onze viering, en ik zou het super vinden moest ze onze openingsdans ook doen, probleem is, ze wil absuluut ons liedje niet zingen nl you are van dolly parton, ze vind dit te hoog - laag en wil haar niet belachelijk maken, begrijpelijk, en wil haar dit zeker niet aandoen.
nu zijn we natuurlijk op zoek naar 2 nieuwe liedjes die liefst bij elkaar passen, die met gitaar kunnen gezongen worden...

HELP!!



jamina
31-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1330


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:35:17

Hey Jamina,

Bij jou is hij er...bij mij is de stress precies weg...
Ik weet niet wat het is...ben mijne 'drive' precies zo wat kwijt de laatste week :-).
Ben altijd zo enthousiast geweest en plannen, plannen, plannen...en nu ben ik zo 'gelaten'...nog vanalles te doen, maar precies geen goesting om er aan te beginnen :-).

Ik denk dat het gewoon vermoeidheid is zene...zo gans de zomer werken, dat is het niet echt...na deze week nog 1 week :-) maar na de uren ook nog wat to do's voor de trouw hoor...echt een rollercoaster die laatste maand voor de trouw é :-)!

Wat je openingsdans betreft: ofwel dat liedje, maar gewoon afspelen op CD...en als je echt de live muziek wenst, eens overleggen met je nichtje? Misschien heeft ze een liedje wat ze al vaker heeft gezongen voor een openingsdans??
Samen komen jullie er zeker uit!!

Succes nog é...het is er bijnaaaaaa!!! ;-)

groetjes!

Sandra



Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik20-8-2012 14:37:07

Kan ze zelf geen voorstellen doen, liedjes die ze zelf heel goed kan zingen die bij haar stem past. Het is wel belangrijk dat het mooi gebracht is.



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:44:22

Hey Sandra, ik snap het volledig ze... we zijn al zo lang bezig met de trouw, ondertussen 1 jaar en 2 maanden, en we kijken uit naar deze dag, maar het is zo lang geweest, en dan werken, alles tussen door doen, alles verloopt ni zoals ik het wil, het ventje werkt ni mee zoals ik zou willen :-) ik ben ook al lang de 'drive' kwijt...

Maar dan zie ik die 10 dagen en denk ik: shoot we hebben geene openingsdans.

Ik verheug me op onze dag, ma zal eerlijk gezegt ook blij zijn als alle heisa errond weg is, soms heb ik het gevoel dat we ni alleen trouwen voor ons, iedereen wil inbreng, en die zou het zo doen, en die ander zo, pffff...

ma goed: de openingsdans

om effe een idee te geven van wat ze zingt op de viering:
angus and julia stone: the wedding song & you're the one that i want
adele: make you feel my love
en requim on the water van imperial iets :-)

ik vind dat ze meer kan dan ze zelf beset, ma goed wie ben ik, liedjes in deze genres zijn dus welkom :-)

en liefst zo snel mogelijk :-)




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:52:15

Ze kan Adele wel aan? Dan kan ze toch heel goed zingen!!
Misschien dat ook als openingsdans nemen en een ander liedje tijdens de viering??
Is toch een heel mooi nummer vind ik!!

Of een Shania Twain nummer of zo?
Samen met haar is youtube jacht houden op slows :-)!

En dan DE vraag: alles is nu toch in orde zeker??
IEDEREEN...collega's, familie, vrienden...ik word er zot van :-).
NEE...het is nog niet allemaal in orde :-) grrrr...

Maar ja dat is het é...werken en dan plannen en niet veel vrije weekends...ik ken het!
Ik ga langs één kant spijt hebben dat het allemaal voorbij is, die voorbereidingen en ideetjes opzoeken...maar ik ga ook ZO hard genieten van die honeymoon!!
Man man...2 weken platte rust ;-) hihi...en vooral mijn liefje voor mij alleen!!! Geen familie die hem opeist voor een klusje hier en daar...just the 2 of us !

In elk geval, geniet toch nog een beetje van die laatste zaken om te regelen (ik zeg dat elke dag tegen mezelf: geniet er van...het is bijna voorbij!)!

ALLES KOMT GOED - dat is hier de leuze op het forum denk ik ;-)!!

groetjes

Sandra



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 14:56:29

Wij hebben Audra Mae - Crazy love. Misschien is dat iets?



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:00:30

Wij wilden eerst just the way you are van Bruno Mars, maar in de accoutische versie (is live op you tube te vinden).
Maar dit gaat niet door omdat we nergens een versie vinden die goeie kwaliteit is.
Ok op de laptop ofzo ja, maar eens luid op de stereo hoor je het geblaas in de micro en mijn ventje als amateur dj kan hier niet mee overweg ;-)
maar als het live gezongen kan worden, denk ik dat het prachtig kan worden: eens opzoeken dus! :-)

Uiteindelijk hebben wij dan nieuw liedje gekozen (2e keus weliswaar maar soit).
Het is Big jet plane geworden van Angus & Julia Stone.
En lees dat je nicht dit wel aan kan, dus...


Nog veel succes met de zoektocht!



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:01:01

ja dat is mss geen slecht idee, adele als openingsdans en een nummer minder voor de viering :-) goei plan!!

Het zal raar doen als het allemaal echt voorbij is, ma idd, die huwelijksreis, rust rust rust, genieten van men (2) mannen. en ni meer van die vragen: hebde nog geene stress??

Merci voor de zeer oppeppende woorden!! :-)

We gaan nog 10 dagen serieus genieten :-)





elke
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:15:33

ik heb ook pokkeveel stress. Time management is dudielijk niet mn ding, waardoor wij nu de laatste 10 dagen elke avond een afspraak hebben :p ondertussen doe ik ook nog mee aan een tennistornooi en zijn we 4 dagen naar pukkelpop geweest, mn schoonzus geeft nen tupperware en ik moet op mn eigen verjaardag naar een ander verjaardagsfeestje aan de andere kant van het land. En dan nog werken? En ik moet eigenlijk ook nog ergens mn nagels en mn gezicht inplannen dus tzal een beetje schrappen worden.
En de goesting is ook ff weg bij mij :) dus nu komt het zon beetje op de kop van mn vriend :)
2 meisjes hadden toegezegd om te zingen op onze trouw, eind juli de liedjes doorgestuurd die we graag wouden, en ze gingen het zo snel mgl bekijken en laten weten of ze dit aankunnen en willen zingen wnt hbben eig n eigen repertoire..maar nog steeds niets van gehoord. ZO typisch eh da gaat zo last minute zijn en ik wil ze eigenlijk da es horen zingen en ik wil dat ze goed kunnen opstellen voor de viering wnt kan zelf smorgens niemer gan helpen en kijke...
Dus ja lichte paniek hier, kwas het effe vergeten opt festival maar nu komt het dubbel en dik terug!!
Mss ben ik beetje in klaag modus :)
En voor de nicht ... ik zou ze ook zelf laten kiezen of wat voorstellen laten doen en daaruit iets kiezen. ZE zal het mooier zingen as ze zich dr goed bijvoelt :)
Komt zeker goed!!!!!!



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 15:26:37

Bruno mars is echt mooi!! ik ga het voorstellen, tzou maar eens kunnen lukken eh ;-)
de acoustische versie van big jet plane is ook heel mooi. ik wist zelfs niet da da liedje van hun was :-)

thx xx



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 16:50:02

hey Jamina,

wij hebben ook nog geen openingsdans
maar wil daar vanavond verandering in brengen
zodat we dat eindelijk kunnen doorsturen naar de dj

ik tel samen met je af hoor
morgen mag ik trouwens mijn kleedje nog eens gaan passen!

verder lukt het me om geen stress te hebben, allez voorlopig toch nog



Elise
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 17:00:18

Ik was dit bericht aan het lezen en dacht: amai 10 dagen is niet meer lang. En dan zie ik dat het van ons maar 11 dagen meer is!!

Ik zou Adele als openingsdans nemen



Julie
22-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 17:03:36

Laat je nicht misschien eens naar deze site kijken http://wikifonia.org/browse , 't is een site met heel veel partituren voor zang + begeleiding, je kan telkens het liedje transponeren naar hogere of lagere toonaarden (knop transpose rechts), naargelang het stembereik.. Dat van dolly parton staat er helaas niet op, maar dit hier heb ik ook al eens gezongen, ook mooi voor huwelijk: http://wikifonia.org/node/624
(She's got a way van Billy joel is ook heel mooi voor een trouwmis, voor bij binnenkomen van de bruid, helaas niet op deze site te vinden, maar misschien kan je nicht dat zo zingen..)

Groetjes en nog veel plezier!
Julie



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik21-8-2012 9:45:22

@ Lauren: Dat is echt een super mooi liedje...

Men nicht gaat kunnen kiezen amaai, de voorlopige kanshebbers zijn:
adele - make you feel my love
angus and julia stone: ac versie van big jet plane
bruno mars: ac versie just the way you are
audra mae - crazy love

Heidi, mss vind je hier ook al enkele leuke dingen :-) ben blij dat ik niet de enige ben!! ik heb vrijdag men kleedje mee naar huis mogen nemen, en moet me bedwingen om niet elke dag eens gaan te kijken, aangezien het gewoon in zak in men kast hangt, hmmm...

Elise, tijd vliegt eh... ik verschiet elke dag... vandaag onder die 10 maar ben terug rustig nu ik eindelijk liedjes heb waaruit ze weer kan kiezen...

Julie bedankt voor de site, ik stuur hem door naar men nicht, wie weet voor wat het nog handig kan zijn, thx :-)

Elke, echt vervelend als ze u zo laten stikken, zeker die laatste dagen, pfff, ik mag er ni aan denken, blijven sturen en bellen potverdikke!! enne ik was gisteren ook in klaag modus, vandaag al stukken beter... gelukkig.

Bedankt girlzzz voor jullie hulp!!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info