TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lilabluestar
14-7-2012
|
16-6-2012 21:01:37
Hey Annelies, wij hebben ons dansfeest ook in een parochiezaal. De gasten worden verwacht vanaf 20u30, de DJ zal rond 20u00 komen zodat hij meteen muziek kan draaien (het eerste anderhalf uur wat rustigere lounge). Groetjes!
|
|
Michel
|
18-6-2012 10:18:50
Ook indien er géén muziekinstallatie voorhanden is, hoeft de deejay nog niet ten tonele te verschijnen, nog voor de eerste gast zijn intrede doet. Het is in dergelijke gevallen gebruikelijk, dat de achtergrondmuziek wordt afgespeeld op zijn/haar (op voorhand opgesteld) discobar. Als de brave man/vrouw, een euwigheid voor de eigenlijke klus moet worden geklaard aanwezig dient te zijn om op "play" te drukken ... Investeer liever in een "frisse" deejay, die vanaf het gepaste ogenblik, kan doen waarvoor hij/zij werd gevraagd.
|
|
Bob
|
18-6-2012 12:03:25
Het is mooi als een dj al ter plaatse is om ook wat muziek te verzorgen tijdens de maaltijd, in sommige feestzalen moet de dj ook de namen afroepen van de mensen die aan tefal mogen komen, maar het ook zo dat veel dj's geen all in prijs hebben en dan kan het een dure grap worden als je hem vroeg laat komen. Waar is de tijd dat alle dj's nog met een vaste prijs werkten, van begin tot einde feest en zo werk ik nu nog steeds, gemakkelijk voor mij en de klant weet dat hij/zij geen extra kosten krijgen aangerekend.
|
|
Bob
|
18-6-2012 12:04:28
Tefal is mijn bovenstaande bericht moet uiteraard tafel zijn, typVoutje dus.
|
|
kris
|
18-6-2012 15:02:20
@Bob: de meeste "trouwfeestdj's" werken met een all-in formule hoor..... Alleen is het zo dat vele dj's opteren om pas 'lijfelijk' aanwezig te zijn op het moment dat er verondersteld wordt om te dansen, wat er op neer komt dat ze aanwezig zijn na de hoofdschotel, dus tijdens het dessert, als het om een traditioneel huwelijksfeest gaat. Hoe je het draait of keert, dj's die al aanwezig zijn van voor de eerste gast toekomt, laat ons zeggen bij velen om 17u en die pas met het dansfeest kunnen starten rond (gemiddeld) middernacht, zullen nooit zo fris en energiek zijn als een dj die in dat geval om 22u30 - 23u toekomt.
Achtergrond muziekje opleggen is eigenlijk een playlist laten afspelen en daarvoor moet je enkel op play kunnen duwen en de schuiver van de menger lichtjes openzetten, kan iedereen en daar hoef je geen dj voor te zijn. Mijn ervaring leert dat in 95 procent van de feestzalen de maitre zorgt voor de naamafroeping, ....wat natuurlijk al wat moeilijker is bij een parochiezaal, maar ook hier zie ik dat de traiteur werkt met een ploeg 'garcons' waarvan er altijd eentje fungeert als 'maitre' en die dus ook de micro zal nemen en de naamafroeping zal doen. Terzijde.....dit als het echt formeel moet....tegenwoordig kiezen vele koppels voor wat minder formele toestanden en hoeft de naamafroeping al niet meer.
Dus, los van het eigenlijke dansfeest, heb je geen echte dj nodig om achtergrondmuziek te laten draaien (trouwens, er is geen kat die zal weten welke muziek er gespeeld is)! Er bestaan tegenwoordig oplossingen genoeg om ervoor te zorgen dat de dj achtergrondmuziek verzorgt, zonder dat hij lijfelijk aanwezig is.
|
|
Bob
|
19-6-2012 11:57:35
Sorry maar dat zijn dj's die het enkel voor het geld doen en niet omdat ze het leuk vinden, naast het afroepen van de namen wat doe je met het plaatje voor de wijnvoorstelling, het aansnijden van de taart, voor de maaltijd doen sommige nog een stukje enz... ik blijf erbij dat een dj als eerste ter plaatse moet zijn en als laatste vertrekken.
|
|
Michel
|
19-6-2012 12:21:36
No problem Bob ... Elk vogeltje ... zoals het ... is! Er is niks fout met iemand die vasthoudt aan tradities. Beweren dat iemand het al dan niet hoofdzakelijk voor het geld en in mindere mate voor het plezier doet, is niets terzake doende. Dit is een louter persoonlijke beleving. Zolang de "klant" tevreden is EN men de nodige opdrachten binnenrijft, is er mijn inziens géén enkel probleem hoor.
|
|
Bob
|
25-6-2012 14:25:22

|
|
Bob
|
29-6-2012 14:47:04
Ik heb op het forum nog nooit mijn naam en dat van mijn bedrijf laten vallen, dus van verdoken reclame is er geen enkele sprake en toch zijn er intussen een paar berichten van mij verwijderd,
GOED BEZIG HIER. Terwijl anderen maar reclame maken en niet betalen en hun berichten blijven wel online, tsja
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|