Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje met woorddienst (geen eucharistie)

  12-6-2012 15:42:07
Hey hey,

Ik heb mezelf al een hele weg gebaand door allerhande teksten en boeken op het internet maar raak er niet écht uit, ik wil graag een leuke mis, waarin ook de kindjes hun ding kwijt kunnen.....

Zijn er mensen die mij willen en kunnen helpen met leuke misvieringen..... liefst zonder eucharistie :s....

Laat maar komen dan, want ik kan alle hulp best wel gebruiken in deze :-)

cindy.schellemans@hotmail.com

En alvast een mega-dank-U!!! :-)

Cindy

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1652


joyce
26-10-2013
 Meld misbruik12-6-2012 15:46:59

dag cindy,
uw viering wil je echt in een kerk of mag het op andere locatie ook gaan bv in zaal van feest of in de tuin van de zaal ?
wij zaten ook met dat probleem en hebben nu gekozen voor een viering van huis van de mens in de tuin van de feestzaal
deze viering is niet katholiek of dergelijke maar een zeer persoonlijke mis wat om ons draaid.
persoonlijke tekstjes,liedjes,en evenzeer de ja vraag en het kus moment met het uitwisselen van de gelofte en uitwisselen van de ringen
maar britt dochtertje van 4j van mijn verloofde wordt heel sterk betrokken in deze viering
ze mag helpen met van alles misschien is dit een leuk alternatief en niet onbelangrijk de kerk kost geld dit totaal niets :-)



Inge
10-8-2012
 Meld misbruik12-6-2012 16:09:55

Hallo

Ik heb een mis zonder eucharistie. Maar ook geen heel lange mis. Maar ik voor de kindjes het zelfde boekje voorzien maar dan met allemaal tekeningen die zij kunnen in kleuren want ik voeg bij hun boekje zo 6 kleurtjes.
groetjes Inge
Als je mijn boekjes wil laat het maar weten



Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik12-6-2012 18:45:46

Hey Cindy,

Ik volg even mee.
Wij hebben zelf 2 kindjes en willen hen er ook zoveel mogelijk bij betrekken.
Ze zijn nog wel klein, dan 3,5 en 5.

Alle leuke ideetjes zijn welkom.

Groetjes



Cindy

 Meld misbruik13-6-2012 8:15:59

Hey, das inderdaad wel een leuk idee, dat van die kleurtjes....
Moet ik eens goed bekijken :-)))

Wij hebben wel degelijk een misviering hoor, is zo dat ik best wel katholiek ben, mijn dochter deed ook net haar communie ... dus zelf heb ik er geen probleem mee moest het een eucharistie zijn maar in de familie zijn zo goed als geen gelovigen, dus ik wil het voor hen zo aangenaam mogelijk maken en voor de kindjes, zoals gezegd, zo leuk mogelijk :-)))

Voorbeelden van misboekjes zeker altijd welkom!!!!! Neem er graag wat mee om er mijne stempel op te drukken ;-))

't is ni dak zelf ni creatief genoeg ben hoor want deed voorlopig alles al helemaal zelf, maakte ook mijn uitnodigingen helemaal zelf, maar begin wat last te hebben van tijdsnood ... :-)))

Bedankt alvast voor de hulp en reacties!!!!




minke
7-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 13:21:25

Voor tekstem kan je gebruik maken van de Thomas website en daarop vind je een website die 4ingen noemt. Daar heb ik inspiratie gehaald. Het is wel redelijk katholiek omdat het een website voor leerkrachten katholieke godsdienst is, maar je vind er ook "gewone" teksten. Ook vind je er materiaal voor vieringen in het basis en kleuteronderwijs. Dus misschien dat je er iets vindt.



Angelique
29-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 21:55:50

Dag Inge,
Is het mogelijk om je boekje even door te mailen? :)
vdmangelique@hotmail.com

Je zou er me een plezier mee doen!!!!! Groetjes en bedankt!

Angelique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info