Terug naar overzicht
Ik denk dat wij op 'Give me everything' van Ne-yo gaan binnenkomen.Is super up tempo en gaat direct ambi zijn!
misschien te overwegen :"One more Time" (we gonna celebrate...)"Cactus Rhythm""Momentum""Sunshine" (Dario G)"Played Alive" (Bongo Song)"Ik neem je mij" "Bromance" (instrumentaal, evt in the mix met "Cactus Rhythm"...)"We found Love""Hey Baby" (Dj Özzi)etc etc ...
hallo, Wij gaan binnen komen op het liedje ''the eye of the tiger''We zijn beide Antwerp-supporters en den Antwerp komt ook binnen op dst liedje en we vinden het een super plaat..Veel genodigde zijn ook Antwerp-supporters dus dat is ambiance verzekerd bij ons..groetjes.....
"Eye of the Tiger" ... Kan prima in the mix met "Highway to Hell" ... nog méér gezelligheid !!!
beautiful day u2
Hier wordt het waarschijnlijk Dynamite van Taio Cruz, ambiance van int begin! :-)
wijj hebben gekozen voor raise your glass van p!nk
Beste,Generiek, - Windkracht 10The blak pearl- Pirates of the caribbean Dit zijn prachtige nummerskijk eventueel eens op i tunes onder de naam ADYADaar vind je ook wel mooie nummers.