TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dierk
|
21-3-2012 20:15:26
Geachte, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje.... Wij stellen dit ten zeerste op prijs.... Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar.... Groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Shary
8-9-2012
|
21-3-2012 21:31:31
Belangrijk wel om te weten dat er een geluidsinstallatie ter beschikking is in de zaal. Wij dit dus niet dienen bij te huren.
|
|
Dirk
|
22-3-2012 0:00:53
Dag Shary, We hebben al meermaals de formule Band + DJ op allerhande feesten ondersteund. Gouden tip: een goede verstandhouding en enige ervaring hierrond is steeds op zijn plaats. Wie start op welk tijdstip? Met welke muziek start de DJ precies, liefst niet hetzelfde als hetgeen de band er net voor speelde. Wie kondigt aan en wanneer? Hoe staat de discobar naast het podium? Wordt dit achteraf verplaatst? Wat met de benodigde kabels? Liggen deze in niemands weg? Hoe demonteert de band na het optreden en langs waar wordt het materiaal afgevoerd zonder het danspubliek te storen? Om nog niet te spreken over de technische interventies die soms uitgehaald moeten worden om iedereen zijn ding te kunnen laten doen. Een doorgedreven test vooraf is een must omdat je geen verrassingen wil op de avond zelf. Ik wil maar zeggen dat niet enkel de draaiuren in acht genomen moeten worden maar ook de afstemming en test voor het avondfeest. Vooral is het kunst te kunnen inspelen op last-minute wijzigingen. Ik weet niet hoe het precies geregeld zal zijn op jullie feest maar er moet één persoon zijn die dit scenario coördineert ... en dat is gek genoeg meestal de DJ. In deze omstandigheden hebben we ons dikwijls moeten ontfermen over al het gebeuren op het avondfeest of het zou niet goed gekomen zijn. Nu, dat doen we graag, daar gaat het niet om. Maar de taak van de DJ wordt dan wel breder dan enkel plaatjes draaien na de band. In dit geval is hij heel de avond nodig om met de band af te stemmen en evt. bij te sturen. Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Michel
|
22-3-2012 7:53:32
In dergelijk geval neemt men, volgens mijn bescheiden mening, het best zijn/haar toevlucht tot een partner die beiden in combinatie aanbiedt. Zodoende doe je een beroep op een team dat gewend is om regelmatig met elkaar samen te werken. Zij kunnen dan ook onmiddellijk een totaalprijs geven voor het gevraagde. Wat Dirk hierboven aanhaalt, in geval men beroep doet op autonome partners, is volgens mij volledig juist.
|
|
Lieven
|
22-3-2012 19:56:36
Beste Shary, 8 september is nog vrij en ik heb daar al huwelijksfeesten gedraaid, samenwerken met een band is geen enkel probleem. Meer info op www.djlieven.beBen ook uit de streek afkomstig.
|
|
Johan
|
24-5-2012 11:17:29
Beste, Wij hebben live bands / DJ's...
|
|
Jolanda
|
18-6-2012 11:30:44

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|