Terug naar overzicht
Wij hebben op onze uitnodiging onderaan in het klein "avondkledij gewenst". Subtiel maar toch duidelijk genoeg :-)
wij hebben gekozen voor 'a touch of purple' en hebben al de opmerking gekregen dat we beter hadden geschreven 'avondkledij met a touch of purple', dus blijkbaar vinden de mensen dat niet zo raar ;)
Ik ben aan het denken aan: Dresscode: feestkleding met een vleugje turquoise ;-)
Hallo daar!Wij hebben in het klein vermeld: (icoontje van een kledinghangertje) en de vermelding: 'feestelijk!'.Helaas moet ik er ook bij vermelden dat uiteindelijk iedereen zijn 'goesting' doet, zo konden wij ook vaststellen... :sGroetjes!
Wij hebben erbij gestoken: dresscode: evening (no jeans)! moet wel zegge dat er al redelijk slechte commentaar op gekomen is! zeker van mensen die het niet nodig vinden van in e kostum of geklede kledij te komen die mensen hebben dan ook afgebeld! wij vinden dat normaal maar blijkbaar sommige niet!
het is moeilijk vind ik...de dresscode!we hebben niet echt een klassiek diner of klassieke feest...ook onze zaal is modern...en ik vind dat een geklede jeans met een hemdje wel kan...als het stylisch oogt :-).maar wil ook echt de afgewassen jeans en sportschoenen vermijden hoor!wij gaan voor 'casual chic' denk ik...groetjes!
wij hebben er 'dress to impress' opgezet.'dress to impress with a touch of green or pink' klinkt nog wel leuk vind ik
Wij hebben ook een "Touch of Purple" op de uitnodiging vemeld - van de jongere generatie niet echt commentaar over gekregen, maar van de oudere generatie reacties gaande van: WAT IS DAT? tot: MEENT GE DA NU???Dus ... ik weet het niet goed
ik heb ook de dresscode "cocktal - dress to impress". Was het eerst niet van plan, maar blijkbaar zijn er tegenwoordig veel casual feesten waar nogal wat mensen in jeans naar toe komen. Ik wou dat niet, het is een trouwfeest en ik wil graag dat iedereen er feestelijk uitziet, dus heb ik het er maar bijgezet. Maar blijkbaarwisten ook veel mensen niet het verschil tussen gala en cocktail.
Zet er op wat je zelf het leukste vind :)voor ons maakt het allemaal niet zoveel uit... ik wil mij daar niet mee bezighouden, van mij mogen ze in hun zwemshort komen, zolang ze maar gelukkig zijn en er mee voor zorgen dat onze dag een geweldige dag wordt!bovendien moet vooral IK stralen :p
Dank jullie wel voor jullie meningen..."Dress to impress with a touch of green or a touch of pink" vind ik wel super klinken...Zal dat ne keer met mijn ventje bespreken se :))))Het is inderdaad wel zo dat wij moeten stralen, maar de gasten mogen toch ook iets doen he ;)Dikke merci allemaal :)))