Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje goedgekeurd door onze moderne priester :-)

  14-2-2012 7:16:20
Gisteren zijn we langs geweest bij de priester, met een bang hartje eerlijk gezegd, want ik had mij laten vertellen dat het "ne vieze mens" was.

Mijn zenuwen waren helemaal niet nodig want we zijn daar heel vriendelijk ontvangen. Hij laat ons heel vrij in onze viering:
- de muziek mogen we vrij kiezen,
- de bloemen op het altaar mogen we na de dienst terug meenemen,
- de rode loper wordt gratis gelegd,
- zelfs voor onze intrede laat hij ons volledig vrij: al komen jullie binnen op rolschaatsen of op jullie handen, het maakt mij niet uit

Zelfs voor de kerk hebben we een oplossing gevonden. Voorlopig gaat ons huwelijk door in de gemeente waar we wonen, maar als de kerk in mijn geboortedorp toch beschikbaar is, dan zal de dienst daar door gaan (toch een sprankeltje hoop )

Ons misboekje was buiten het dankgebed volledig in orde. Weer iets dat we van onze 'To Do' lijst kunnen schrappen.

Groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1293


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 8:20:39

Oh, super!!! Kan me voorstellen dat het wel wat stress kan opleveren zo een boekje maken!
En wie weet...dan toch in de andere kerk? Ik duim mee!! :-)

groetjes!



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 11:08:10

amai kei leuk!! Ik hoop dat de onze het ook allemaal goedkeurd.Want heb er al wat uurtjes aan versleten:)
Ik ga ook meeen voor de kerk in je geboortedorp!!



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 12:28:17

Super goed nieuws Lotte. Zou je het misboekje misschien kunnen doorssturen naar mij aub? Ik moet er nog aan beginnen maar hebben ook een modernere pastoor.
doriendingenen@hotmail.com



Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 12:54:02

Goed nieuw voor jou! Zelf ben ik ook bezig aan het misboekje. Mail je dat gewoon door naar de pastoor? En hoe lang duurt de "goedkeuring" eigenlijk? Ook ik ben wat in paniek, maar dat is mss ook niet nodig :) Succes met de rest van je to-do-lijst!



Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:35:58

Hello ladies,

Ik wou het boekje ook doormailen naar de priester, maar hij wou ons liever ontmoeten. Hij heeft het dan eens doorgelezen. Hij heeft vooral gekeken of de structuur klopte en dat de teksten mogen gebruikt worden.

Het dankgebed was niet correct bij ons, maar hij ging ons de geschikte tekst doormailen, handig

Groetjes



tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 0:16:44

hier ook moeten persoonlijk langs gaan en ook het dankgebed moest volledig uitgetypt worden voor de rest viel alles goed mee



Kimberly
25-8-2012
 Meld misbruik20-2-2012 10:55:57

Dag dames,

Ik zou binnenkort ook graag aan mijn misboekje beginnen, is het mogelijk om jullie misboekje te mailen aub? kimberly_de_craene@hotmail.com

Alvast bedankt!



tina
18-5-2013
 Meld misbruik16-4-2012 21:39:23

hey,
dag mensen ik vroeg me af of iemand me een goedgekeurd voorbeeld van een misboekje zou kunnen doorsturen,

ik heb naar teksten zitten zoeken, maar heb geen idee wat goed is ? tina.coppens84@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info