Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  19-1-2012 21:08:59
Ondertrouw
Goedenavond bruiden. Volgens onze pastoor zijn we vanavond voor de kerk officieel getrouwd :) onze ondertrouw zit er op. Wat een fijn gevoel. We kregen ook wat voorbeeldjes van misvieringen mee. Nu was mijn vraag of jullie wat tips hebben om de misboekjes te printen of te maken ? Alle creatieve ideeën zijn welkom ! Alvast bedankt.

Evelien
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1313


Romina
6-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 21:14:00

Ik kom hier ook meelezen :D
Ik heb een test boekje uitgeprint. Echt A5 en voor en achter bedrukt. Gelijk het echt moet zijn maar nu ben ik dus aan het twijfelen of ik ze nu allemaal zelf zou afdrukken of eentje en dan laten kopieren of gewoon allemaal door drukker laten uitprinten en inbinden. Maar gaat met kopieren het resultaat wel mooi zijn?
Groetjes.



maika
3-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 22:23:00

Misschien een domme vraag maar wat is een ondertrouw? Liefs



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 23:10:13

Wij gaan het laten afdrukken bij een drukker... Voor 100 boekjes kost dat ons 130 euro...
Als je papier en inkt meetelt denk ik dat het niet veel goedkoper thuis kan.
Ik zou het zelf niet weten hoe je het kunt afdrukken ..

Succes!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik20-1-2012 8:39:18

Ik ga hier ook meelezen...
Ik ben van plan om mijn misboekje in A5 voor en achterkant te gaan drukken. Ik heb het hier op het werk al eens geprobeerd en dat zag er toch netjes uit. Alleen heb ik nog geen enkel idee wat ik met onze voorkaft ga doen, want deze ga ik dan wel weer bij de drukker laten drukken (denk ik, want ik verander nogal dikwijls mijn gedacht) :-)



Evelien
4-8-2012
 Meld misbruik20-1-2012 8:40:34

@ Maika,

Helemaal geen domme vraag. Ondertrouw moet je bij ons eigenlijk doen zowel voor de gemeente als voor de kerk dus bij de pastoor. Bij de pastoor is dit een document door hem laten invullen met gegevens van de doopselakte communie enz. voor beide partijen. Ze stellen dan ook enkele vragen i.v.m. de waarden dat je als koppel hecht aan het huwelijk. Deze documenten moeten je dan aftekenen.

Bij de gemeente zal het gelijkaardig zijn maar meer formele zaken geloof ik. Daar ben ik nog niet geraakt.

Bij de gemeente zit daar wel een geldigheidsduur op ik geloof 6 maanden anders vervallen de zegels.

groetjes



Evelien
4-8-2012
 Meld misbruik20-1-2012 8:41:13

@ Tiffanie,

Goed idee, ik zal eens langsgaan bij een drukker hiervoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info