TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
6-1-2012 9:22:12
Hey,
29 slows lijken me wel veel, maar is maar persoonlijk... Zelf hou ik niet zo van slows, vandaar wws....
Veel groetjes Ellen
|
|
Michel
|
6-1-2012 9:33:33
Beste Eveline,
Oké, een lijst van 126 nummers is niet gering, maar het zijn tenslotte stuk voor stuk liedjes die voor jullie een zekere betekenis hebben, mag ik toch hopen. Ik zou daar dan niet te veel meer aan sleutelen. Op die manier weet jullie deejay perfect wat jullie wensen zijn. Zijn ervaring, aanvoelen en creativiteit gekoppeld aan jullie playlist, kunnen volgens mij alleen maar positiefs opleveren. Het is uiteraard van minstens even groot belang, dat hij zich ook focust op jullie genodigden, zodat ook zij maximaal betrokken worden. Have Big Fun!
|
|
Hanne
30-6-2012
|
6-1-2012 9:33:42
Moeten jullie dan zelf alle liedjes opgeven? Ik dacht dat je gewoon moest zeggen dit genre wel dit zeker niet en die paar nummertjes wil ik zeker. Maar voor de rest kiest hij diit wat zelf zeker?
|
|
Eveline
23-6-2012
|
6-1-2012 9:40:18
@ Hanne : idd maar eens je eraan begint blijf je gewoon verder doen en vind je telkens verder andere liedjes en zo kom je aan 126...
|
|
Hanne
30-6-2012
|
6-1-2012 9:53:09
haha jullie waren niet meer te stoppen dus
|
|
Sofie
|
6-1-2012 9:57:52
29 slows lijkt mij ook nogal veel? Da's 1 op 4 liedjes?
Maar als jullie dat graag doen, moet je er zeker niet in schrappen :-)
|
|
Eveline
23-6-2012
|
6-1-2012 10:01:14
Wij doen dat niet speciaal graag maar de gemiddelde leeftijd ligt rond de 40 dus tis meer om zoveel mogelijk gasten tot naar het einde van het avondfeest toe te "houden" en het jong geweld kan erna dan es los gaan (hoewel wij daar ook niet echt meer bijhoren) :-D Sowieso MOETEN ze niet allemaal gedraaid worden e, weet dat het te veel is. Maar ga het nog es bekijken en zodanig snoeien op een manier dat gewoon de stijl die we willen duidelijk is en de details weglaten.
Bedankt voor jullie meningen te geven :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-1-2012 10:51:04
Hey Eveline,
Playlist is voor elk koppel anders denk ik... Wij houden bijvoorbeeld geen rekening met de 'oude garde'...daarmee bedoel ik dat wij wel wat slows nog zullen draaien in het eerste anderhalf uur of zo, wat swing, wat populaire commerciële dansmuziek enz... Maar dat is het...nadien enkel nog retro '90's, 00's... Wij hebben zo iets van, het is ons trouwfeest, wij zijn nog 'jong'...het is geen jubileum voor 50 jaar getrouwd :-).
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk... Al lijken die 29 slows wel vrij veel? De DJ zal jullie zeker ook nog advies kunnen geven!
groetjes
|
|
Eveline
23-6-2012
|
6-1-2012 11:05:39
Heb ondertussen al ferm gesnoeid hoor, die echte "zo oud als de straat" enzo zijn er van tussen alsook die waarvan je eigenlijk al weet dat ze onvermijdelijk erbij gaan zitten gezien de stijl die we aangeven... Is ondertussen een lijst van ongeveer 85 geworden waaronder 14 slows zonder de openingsdans en 2 vermenigvuldigers. Trekt er als wat beter (redelijker) op waarschijnlijk :-D
@ Michel : bedankt voor de zeer geruststellende uitleg!
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
6-1-2012 18:55:20
@ Hanne, natuurlijk kun je een volledige playlist meegeven aan je dj. De vraag is welke nummers daar tussen zitten...men danst heus niet zo maar op gelijk welke muziek of op commando...zo werkt het helaas niet. Zo heb ik eens een trouwpaar gehad met een playlist waar een 100-tal onbekende 'volksdansliedjes' (geen enkele bekende track) in zaten, die verplicht gedraaid moesten worden. Tja...heb zoiets vriendelijk geannuleerd. grtz www.discovideo.be
|
|
lotte
25-8-2012
|
8-1-2012 12:36:36
hallo,
wij vinden het enorm moeilijk om te kijken wat voor muziek te draaien op het feest, als je wil kan je me die lijst van muziek eens doorsturen zodat ik wat info heb? lottesleurs@hotmail.com bedankt
|
|
kris
|
8-1-2012 19:07:36
hopelijk moet hij ze niet verplicht alle 126 draaien, dan moet de dj geen andere nummers meer meenemen. Maar als het wel zo is, kan je beter de dj uitsparen en een pc zetten die die nummers draait.Nee, 'k wil maar zeggen: geef beter de dj een richtlijn welk genre hij mag spelen en welke niet, aangevuld met een 10, max 20 nummers die hij eventueel moet draaien en laat die mens voor de rest zijn werk doen! Volgens mij ga je ook niet aan de kok zeggen wat hij in zijn eten moet doen en wat hij daarvoor moet gebruiken. Veel succes!
|
|
Dirk
|
8-1-2012 23:24:40
Hello, De vergelijking die Kris hierboven maakt met een kok, is er helemaal op. Er zijn nog een heleboel vergelijkingen te verzinnen, eigenlijk met elkeen die zijn hobby of beroep met passie uitvoert. En die passie steunt op een zeker talent, inspiratie en uitvoerende skills. Als deze eigenschappen in één DJ terug te vinden zijn, komt het goed. Wat dus wil zeggen dat het met een volledige op voorhand uitgekiende en verplichte playlist wel eens fout kan lopen. Wég inspiratie en enkel maar op start duwen, dat is uiteraard niet DJ'en. Een dansavond (fuif of feest maakt niet uit) laat zich nu eenmaal niet op voorhand theoretisch berekenen. Gelukkig maar want dan werden alle DJ's vervangen door iPods. :-) Niet panikeren! Uiteraard moet een goede DJ ontvangkelijk zijn voor een playlist waar hij uit kan kiezen in zowel de nummers zelf als het tijdstip waar het moet gedraaid worden, tussenin de muziek die hij zelf eraan wil breien en er bij passen. Zo weet hij in welke richting de avond kán evolueren, met nadruk op kán. Alles meenemen uit voorzorg is de boodschap mocht het dan toch anders uitdraaien. Het spreekt voor zich dat verplichte nummers (openingsdans, intredenummer, ...) wel op het juiste tijdstip aan bod komen. Ik hoor af en toe horror-verhalen waar DJ's vooraf de lijst van het bruidspaar positief onthalen en deze op de dansavond vrolijk in de prullemand smijten en er niks van willen draaien. Compleet onbegrijpelijk maar het gebeurt blijkbaar! Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|