TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
3-1-2012 14:45:06
Hey Tinne, wij hebben offertes gekregen van 350 tot 700 EUR all-in. Wij gaan een deze dagen de DJ van 500 EUR vastleggen. Wij hebben voor deze DJ gekozen door de goeie ervaringen van anderen, het grote totaalpakket die we krijgen en de inzeg die we mogen doen. Succes!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
3-1-2012 14:54:52
Hallo,
Wij hebben 450 euro betaald voor de hele avond, dit was wel een tweetal jaar geleden. Ondertussen is hij wel al opgeslaan...
Groetjes Annelies
|
|
Shibby
3-8-2012
|
3-1-2012 15:18:28
Bij ons wordt het 550 euro voor de hele avond, alles inbegrepen.
|
|
Dirk
|
3-1-2012 16:21:50
Beste Tinneke, Heel frequent wordt deze vraag gesteld hoeveel dat nu moet gaan kosten. Vanzelfsprekend is het belangrijk om hierover een idee te kunnen vormen maar laat dit zeker niet uw enigste zorg zijn. Ik neem aan dat u uw feest in goede handen wil geven die steeds de controle weten te behouden? Want welke kwaliteit krijg je voor je geld? Even wat losse vragen op een rij: Een jonge snaak die pas een jaartje draait of iemand met een ervaring van 10+ jaren? En ervaring in wat? Enkel fuiven of ook feesten in vele genres en omvang? Wat kan er gedraaid worden? Enkel de topklassiekers en tophits of kan er desgewenst meer diepgang in muziekgenres verwacht worden? Wordt op de avond zelf er maar wat op los gedraaid of kan de DJ samen met u het feest voorbereiden en is hij/zij daartoe bereid én bereikbaar zonder herhaaldelijk te moeten bellen of mailen? Heeft de DJ oud aftands materiaal of up-to-date storingvrij muziekversterking en dansvloerbelichting? Kortom: een amateur of een professioneel? Tja, niet eenvoudig om dit allemaal te weten te komen maar één ding is zeker: de aangeboden prijs is hier ongeveer een afspiegeling van. Helemaal is het niet per se zo dat de duurste de beste zal zijn maar ervaren DJ's of discobars zal je niet krijgen aan beginnersprijzen. Vriendelijke groet, DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
kris
|
3-1-2012 17:10:18
en de 1ste vraag is: wat is jullie budget??? Vind je een dj/muziek/sfeer/ambiance belangrijk op jullie huwelijksfeest.....even belangrijk als ...de menu...je kleed...de fotograaf....de zaal....enzoverder.... Er zijn helaas nog mensen die verwachten dat de dj top moet zijn, dat de muziek top moet zijn...maar dan de telefoonboek nemen en alle dj's afbellen of sms'en met 1 vraag: Hoeveel vraagde gij??? Wel, de dj's die je direct zonder meer te vragen een prijs voorschotelen mag je wat mij betreft al onder de categorie "weinig professioneel, weinig betrouwbaar" onder brengen. Zorg dat je weet wat je wil en zie niet alleen naar het bedrag, want dat kan serieus variëren zoals ik hier merk op het forum. Helaas zie je dan hier ook op het forum (en ook bij ons aan de telefoon) wanhopige bruidjes die in paniek zijn want hun dj heeft de week voordien afgebeld. Als je dan vraagt of zij geen 'overeenkomst' hebben, horen ze het natuurlijk in keulen donderen....ah nee onze dj vroeg 250 Euro all in en zo lang dat je maar wil. Yeah right....wees op je hoede bij zulke charlatans en als je prijzen krijgt onder de 400, kijk dan maar nog es heel goed wat ze je daarvoor bieden. Veel succes met je keuze en maak er een mooi feest zonder zorgen van!
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
4-1-2012 11:53:30
Hoi iedereen,
Bedankt voor de reacties! Ik wou gewoon even weten of de DJ die wij hebben de prijs niet te hoog is in vergelijking met anderen. En als ik de prijzen hier zie, is dat zeker niet het geval! En ik laat mij zeker niet bedriegen, en de DJ zal mij ook zeker niet bedriegen mits het een bekende.
Liefs, Tinneke
|
|
greet
|
7-1-2012 19:04:33

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|