Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ gezocht met andere muziek

25-10-2011 12:41:01
Hoi,

Voor ons feest zoeken wij een DJ met (voor ons) de betere, andere muziek.
Mijn verloofde zit daar niet zo veel mee, maar voor mezelf is dit toch zeeeeeeer belangrijk.
We hebben het al te dikwijls mee gemaakt dat 'Plopperdeplop' voorbij kwam en de hele avond vol zat met Milc inc. of het 'betere' slagerwerk en andere commerciële ... .
Met alle respect voor de mensen die hier voor kiezen, maar ik zou het besterven als dit mijn feest zou zijn.
Mijn dag zou om zeep zijn.want de muziek is voor mij toch het belangrijkste.
Iemand die ons in de juiste richting kan sturen?
We zoeken dus een 'open minded' DJ met ruime keuze in ALLE genres!

Veel organiseer- en trouwplezier aan iedereen!

David
18-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1306

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik25-10-2011 12:59:18

David, ik ben nieuwsgierig naar je muzikale wensen. Wat zijn jouw lievelingsnummers? Stuur een mailtje via www.discovideo.be grtz

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-10-2011 13:31:55

Ik denk dat je best enkele DJs contacteert en een soort playlist maakt.
Geen volledige lijst, maar eerder namen van vb groepen of zangers die je wél of net helemaal niet wil horen.
Zo krijgt een DJ toch een beter zicht op wat jullie willen :)
En meestal is er toch op voorhand een gesprek met de Dj om alles eens te overlopen.

Succes met de zoektocht.

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik25-10-2011 14:01:41

Hey,

je kan altijd aan de DJ een lijst geven van nummers die je echt niet wil horen. Een exacte playlist maken van wat je wèl wil horen, waar de DJ zich stipt aan moet houden, is minder aan te raden. Zoals Carrie zegt, is het ideaal als je wat groepen of radiozenders kan meegeven als leidraad.

Zelf deel ik helemaal je mening, en bij ons zijn er geen dergelijke nummers gepasseerd. De DJ mocht van mij één schlager draaien (na wat overtuigingskracht van zijn kant, maar hij is de professional, vind ik) en dat werd dan "Heb je even voor mij". Ik heb wat met mijn ogen gerold en ben een drankje gaan halen :o) Mijn man was er iets gemakkelijker in :o)

Maar, wat je misschien minder graag hoort: houd er ook rekening mee wat je gasten willen. Wil je een feest geven waar jij helemaal uit de bol kan gaan op je favoriete muziek, of wil je een feest geven waar heel het publiek uit de bol gaat op muziek waar jij je ook in kan vinden, maar die je niet direct zelf in de playlist zou steken? Dat is een belangrijke keuze die je moet maken, onafhankelijk van de DJ die je kiest.

Wij hebben gewerkt met DJ Ludwigs. Ze zijn prijzig, maar hun geld meer dan waard. Zij staan voor alles open, van de exacte playlist tot volledige vrijheid, en alles daar tussenin. Met hen zijn we tot een goed compromis gekomen, en onze gasten waren in de wolken. We hebben allebei bijna de hele avond gedanst, temidden van nonkels, tantes, neven, nichten, vrienden, heerlijk. Maar veel nummers die ik vooraf echt had willen horen (maar na overleg niet had doorgegeven aan de DJ), heb ik niet gehoord. Maar ik heb ze ook niet gemist.

Veel succes ermee,
Hanne

jean-paul

Meld misbruik25-10-2011 14:15:41

Beste David,
Ik ben zelf Dj en ik ben blij te lezen dat er eens iemand iets anders wil dan de klassiekers die overal gedraaid worden. ook bij mijn feesten (op vraag van de trouwers). Nu zelf ben ik een liefhebber van bands zoals U2, coldplay, kings of leon, Metallica, led zeppelin, black sabbath, deep purple enz..., maar zoals gezegd klant is koning en als ze ambiance willen dan krijgen ze dat ook van mij.
Je mag me altijd vrijblijvend kontakteren voor meer info logistjp@hotmail.com
Mvg
Dj JP

Guido

Meld misbruik25-10-2011 21:31:54

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik26-10-2011 8:09:02

Ik ken het gevoel. Bij liedjes alla 'Heb je even voor mij' verdwijn ik meestel linea recta af de dansvloer en ik wil ook niet dan mijn trouwfeest een aaneenschakeling wordt van schlagers, polonaises en hucclebucks. Trouwens Clouseau en Marco Borsato behoren bij mij ook tot het NOT lijstje.
De DJ die we geboekt hebben bergrijpt dit. Natuurlijk indien er aanvragen komen voor deze 'hits' mag hij die natuurlijk wel draaien maar wel met mate!!

stefan
7-7-2012
 Meld misbruik26-10-2011 21:24:08

Dag David

Waarom zoek je nog een discobar jullie trouw is op 18/7/2011?

David
18-7-2011
 Meld misbruik27-10-2011 10:12:39

Zie het nu ook.
Die datum maakt niet veel uit want er is nog niks vast gelegd.
Ik dacht dat ik 2012 had getypt om dat het toch daar ergens in de buurt zal gebeuren.

Alvast bedankt voor de tips.
Het zal inderdaad een lijstje worden met do's en dont's, maar vooral absolute no no's.

B.

Meld misbruik27-10-2011 11:44:38

De meeste dj's profileren zich op een bepaalde manier al dan niet op hun website ... je kan de spelletjes spelers en babbelaars er in principe zo uithalen.

Het hangt allemaal af hoe goed jullie enerzijds thuis zijn in wat jullie willen en hoe ver jullie in een bepaald genre willen gaan. Elke allround dj kan zich op het overgroot gedeelte van de feesten uit de slag trekken. Als jullie natuurlijk in de vroege uurtjes het feest graag zien evolueren naar een underground techno feestje of de eerste de beste metal party zal het iets moeilijker worden een geschikte dj te vinden.

kris

Meld misbruik28-10-2011 9:26:56

met alle respect voor jouw muziekkeuze! Hou er wel rekening mee dat jij niet de enige bent op uw feest: - tenzij jij enkel en alleen op de dansvloer wil staan een hele nacht - tenzij al je genodigden uw smaak van muziek delen (dat zou ideaal zijn, maar is vaak niet zo).
Een lijst met no's ja, een heel summiere lijst met to do's ook ja (veel beter de genres opsommen), maar geen playlist van 200 of meer nummers aan de dj afgeven, dit komt meestal niet goed, de dj heeft zijn 'vrijheid' niet meer en zal er ook zo naar draaien met als gevolg een muziekkeuze zonder "ziel" en een "stroef" feest!
Spreek uit ervaring en heb een paar maand geleden gezworen dat ik geen "strak opgelegde" feesten (in de vorm van een playlist en met de waarschuwing er niet van af te wijken) meer draai! Ik keer telkens met een slecht gevoel terug naar huis, ondanks dat het koppel zei dat het super was.....maar waar je veel gasten (die dan meestal een serieuze zaag komen spannen) moet teleurstellen, hun naar hun stoel ziet terugsjokken en na een tijdje veel te vroeg ziet naar huis gaan! Ik doe het niet meer. Ik ga de kok ook niet zeggen wat hij in zijn gerechten moet doen!
Enfin, dit effe ter illustratie....neem dit niet verkeerd op, het kan misschien een bijdrage zijn tot een superfeest!
Veel succes (en laat toch een beetje "ruimte" open voor de smaak van je gasten).

Ibe

Meld misbruik29-10-2011 13:03:56

Beste,

Ik ben Dj Ibe, een allround Dj en probeer voor iedereen hun feest te geven.
Met een goede voorbereiding en een gesprek vooraf weet ik wat jullie wensen zijn.
Een goede voorbereiding is de start van het feest.
Stuur mij een mailtje met de wensen die je hebt en ik antwoord wat mijn ervaringen daarmee zijn.
Mvg
Dj Ibe, stijlvol in feesten.
info@djibe.be

Bart

Meld misbruik1-11-2011 13:08:45

Ik kan Kris voor een groot deel volgen.
De mensen mogen bij mij ook steeds een playlist geven en ik hou daar ook rekening mee.Ik zal deze lijst ook gebruiken als geheugensteuntje maar dat zeg ik ook op voorhand aan de mensen.Als het grote publiek inderdaad voor dat type muziek valt,dan kan je die lijst natuurlijk meer gebruiken maar een dj moet ook zelf aanvoelen wat de mensen willen.

Ik zeg dat ook zo:Een kok bepaald wat er best is voor zijn saus!!Als je dit aan het bruidspaar zegt bij een bespreking,dan snappen ze direct wat ik hiermee bedoel.

Maar inderdaad: Een lijst met muziek die NIET GESPEELD MAG WORDEN...Daar hou ik me echt strikt aan want dat kan soms echt met belangrijke reden zijn dat bepaalde songs gevoellig liggen.

Meer info kan je vinden op www.partysound.be

Vriendelijke groeten,
Bart

barbara

Meld misbruik21-11-2011 10:34:25

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info