Terug naar overzicht
Hey! Mijn zus is getrouwd in Cuba en ik wil ook mijn trouwkleed mee nemen op reis!! Toen mijn zus haar trouwkleed meenam heeft ze dat gewoon zoals ze het in de winkel 'inpakken' meegenomen als handbagage. Bij het opstappen geef je dt aan de stewardes en zij hangt dit apart! Heel makkelijk hoor!! Grtjs Kim
even uit nieuwsgierigheid maar waarom wil je dat meenemen?
Omdat we daar graag onze foto's zoude laten nemen
hey wij zijn ook van plan om het mee te nemen . We zouden ginder ook wat foto's willen trekken, en nu blijkt dat mijn ouders daar in Italie ook een feest willen geven voor de familie die er hier in België niet bij kan zijn! Dus ideaal voor mij hé kan ik er lekker van genieten!!Maar we gaan ze niet mee in het vliegtuig nemen. Mijn ouders vertrekken met de auto naar daar en geven die dan zo mee...is veel gemakkelijker voor ons.Dusja... mja zoals Kim al zei, als je die meeneemt als handbagage zal het ook wel geen probleem zijn hé.Groetjes xxx
Jullie zouden dus eerder het kleed mee geven met de handbagage dan het in een koffer te steken?
Ik zou het inderdaad in een kleding zak steken en het meegeven met handbagage. Ik zou als de dood zijn dat er iets mis gaat met mijn kleed
Ik neem het ook mee en kan mijn kleedje gewoon aan de stewardess geven. Zij hangen dat dan op het vliegtuig. In de gewone bagage zou ik ook niet riskeren :-)