Terug naar overzicht
Heb geen ervaring met DJ van Romree, maar zit beetje met dezelfde vragen als jij: fotograaf kan je op voorhand bezoeken om fotoboeken in te kijken, eten van de feestzaal kan je proeven, maar een DJ kan je niet op voorhand gaan beluisteren (tenzij je hem toevallig aan het werk heb gezien - maar dat is bij ons niet het geval). Dus ik volg dit item zeker!
Beste Lieve,Dit is idd een zeer goede opmerking. Ben het als fotograag volledig met je eens.Als fotograaf kom je algauw op verschillende feesten tijdens het jaar en zie je diverse dj's aan het werk. Zo kun je je een beeld vormen van wie goed is en wie minder en wie de feeling heft en wie niet.Als PlanMaken.be raden wij steeds Guido aan van discobar Dylano, deze man heeft hét. Wij hebben hem al verschillende keren aan het werk gezien en gehoord en hij weet steeds van begin tot eind de mensen op de dansvloer te houden.Bovendien is Guido nog betaalbaar ook.Met de dj's van Romree hebben wij helaas nog geen ervaring en dan is het idd bang afwachten wat het wordt.MvgrLudo PlanMaken.be
Vele dj's hebben toch live-sets die ze opnemen? Daaraan kan je toch al een beetje horen of die dj al dan niet toepasbaar is op je feest. (evenals een gesprek op voorhand).Tomek.
Ook kan u aan uw dj referenties vragen.Kan hij enkel een paar referenties voorleggen van een paar kleine privé feestjes dan kan je je best vragen beginnen stellen.Ervaring is zeer belangrijk voor een dj en vooral ervaring voor verschillende soorten publiek (vb: een 50-jarige fuif is een totaal ander publiek dan een 30-jarige fuif of een avond in een danscafé of... een trouwfeest is vaak/meestal een mix van alle soorten mensen/leeftijden/muziekvoorkeuren). Als je als dj gewoon bent voor een hele avond/nacht voor de verschillende categorieën apart te spelen dan zal je ook wel een trouwfeest aan kunnen.Zowieso is het gesprek met de dj op voorhand belangrijk:- gebruikt hij een microfoon of niet --> wenst u dit of niet?- is hij mee met de laatste nieuwe muziek (ken vele dj's die ik hoorde op trouwfeesten die love generation van bob sinclair een nieuwe plaat noemen).- welke genres verwacht u zelf?- wilt u de muziek in een vloeiende mix of niet?Hoe specifieker uw vragen naar de dj zijn, hoe beter!Veel succes met jullie zoektocht!grtzKurt
ps: sommige dj's (zoals ik) doen naast de trouw- en bedrijfsfeesten ook nog publieke fuiven / danscafé's,....Vraag ernaar aan uw dj en dan kan je eens gaan luisteren.Zowieso zal hij daar wss anders draaien dan op uw trouwfeest (afhankelijk van het volk, muziekgenre,...) maar dat geeft toch soms al een eerste indruk.grtzKurt
Lieve, Ik heb vorig jaar mijn trouwfeest daar gedaan en hadden ook de huis dj genomen.Ik had een play list gemaakt en daar heeft hij zich toch redelijk aan gehouden.Persoonlijk denk ik dat het handig is als je zo een lijst maakt dan weet je dat het goed zal zijn omdat je het zelf hebt opgemaakt.Veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk.Groetjes,Cindy