Terug naar overzicht
Hejj .. wat is eventueel wel leuk vindt om de 2e slow met de ouders en schoonouders is mss de openingsdans van de ouders.. als deze mooi zijn natuurlijk haha mijn ouders zijn 22j geleden op dezelfde dag als wij getrouwd en hun openingsdans was Peabo Bryson and Roberta Flack - tonight i celebrate my love for you en die van mijn liefjj zijn ouders is peter maffay - du bist alles beuuhh da vindt ik maar lelijk dusja zo zie je maar best eens vragen aan de ouders.. na die 2e slow weet ik niet echt wat ben daar ook nog over aan het nadenken mss eens vragen aan de dj ..groetjes jamie x
Mogelijkheden voor dans met ouders:* I loved her first - Heartland* Green green grass of home - Tom JonesMan, man, ik zit nog een eindje van die dilemma's af en als ik er zo begin over nadenken, niet simpel pffSucces met de keuze!
Bij onze geen typische nummers als I loved her first of zo, mijn pa kent dat toch niet. Wij hebben gekozen voor coldplay mett yellow en louis armstrong met what i beautiful world. Daarna mag hetv volle gas zijn! Gr.
Hallo,Wij hadden:- openingsdans: your song - moulin rouge- dans met ouders/schoonouders: i loved her first - heartland- vermenigvuldigingsdans: independent love song - scarletdaarna is de dj stilletjes overgeschakeld naar dansmuziek en is het dansfeest begonnen GroetjesAnnelies
Wij hadden:Openingsdans: Aladan - A whole new worldDans met ouders: Leeuwenkoning - Circle of lifeDans met schoonouders: Eric Clapton - You look wonderfull tonight. --> op dit moment deden we teken dat iedereen erbij mogt komen staan en dat hebben ze dan ook gedaan... wat de dj dan heeft gespeeld, weet ik niet meer :)
Wij gaan gewoon onze openingsdans doen en daarna gaat de dj via wat mixen over naar 'Dans' van Clouseau (kom er bij en dans). Dan zal iedereen wel doorhebben dat het tijd is om te dansen
Hallo,Even een vraagje over dit onderwerp want ik zie bij Lieselotte dat er twee dansen zijn. Wij zijn eigenlijk maar van plan om één dans te doen. Ik met mijn papa en hij met zijn mama. Daarna mag het feest vertrekken. Ik voel ook niet echt de behoefte om met mijn schoonpapa te dansen...
Hoi,onze openingsdans is You Always Know Your Home van Sarah Bettens met Ozark Henry. Daarna doen we 1 liedje waarop we met ouders dansen, bij ons zal dat Il Volo van Zucchero zijn en daarna laten we de ambiance erin vliegen met Celebration van Kool & The Gang!