Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Solden bruidsjurken

  17-8-2011 13:28:51
Hello my brides,

Ik was eigenlijk van plan om de jacht op mijn jurk pas te starten rond februari (ongeveer 6 maanden op voorhand), maar nu zag ik dat er reeds kortingen zijn op collecties 2011.

Weten jullie om de hoeveel maanden er kortingen zijn op de jurken? Is dit per collectie?
Want zou liever wat wachten (nog extra wedding dress kilo's lichter ;-)), maar wil ook niet de volle pot gaan betalen!

Thx!



Karo
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2128


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2011 13:34:21

Onthou dat die 'solden' (enkel in de zomerperiode, dus voordat de nieuwe collectie uitkomt) enkel geldig is op de pasmodellen! Ze bestellen dus géén nieuwe jurk voor jou, maar je moet de pasjurk nemen die in de winkel aanwezig is. Weet dan ook dat deze al meerdere keren is vastgespeld voor bruidjes, al ettelijke keren is aan- en uitgetrokken,... Logisch dus dat men hier kortingen op geeft. Ook is er van elk modelletje veelal maar 1 of 2 maten aanwezig. Je zal dus niet zomaar alles kunnen kiezen. Dit zijn dan ook jurken die de winkels niet meer kunnen nabestellen bij de fabrikanten, dus kleedjes van de collectie 2010 of vroeger. De collectie 2011 kan men nog steeds bijbestellen, ook in 2012. Een collectie blijft altijd 2 jaar hangen in de winkel.



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik17-8-2011 13:45:35

Dag Karo,

als je nu al tijd hebt hiervoor, dan zou ik niet wachten tot februari om te beginnen kijken voor een bruidsjurk. Zoals je ziet trouw ik op 1 oktober. Ik heb vorig jaar in december mijn jurk besteld, en dat vonden ze "mooi op tijd". Bij sommige ontwerpers duurt het natuurlijk langer dan bij andere, maar waarom jezelf beperken in je keuze als je nu al weet dat je dan gaat trouwen?

Er zijn ook jurken voor alle budgetten... Door net voldoende op voorhand te gaan, denk ik dat je genoeg tijd kan spenderen om een mooie jurk te vinden binnen jouw budget. Je kan ook altijd een jurk die je mooi vindt laten namaken, er zijn nog bruiden die dat doen. Dat komt vaak een stuk goedkoper uit.

Groetjes,
Hanne



Tania
14-7-2012
 Meld misbruik17-8-2011 14:59:13

Karo

Ik ben in Juni bij Koonings in Nederland geweest en hier was 50 % korting op alle jurken van de vorige collectie wat naar mijn mening toch een groot bedrag is.

Sommige jurken gaan inderdaad al vaker gepast zijn maar niet zozeer afgespeld --> Afspelden doen ze meestal pas als je zegt ik wil deze jurk, anders gaan ze de jurk met grode knijpers vastspelden zodat ze de jurk niet beschadigen maar dit zal natuurlijk ook van winkel tot winkel afhangen. En met de maat ga je inderdaad wat geluk moeten hebben.

Veel succes nog met je zoektocht!

Tania




julie
24-9-2011
 Meld misbruik17-8-2011 15:10:17

Kleine tip. Ga nu al kijken voor een kleed. Ik ben begin januari geweest en trouw eind september. Dus bijna 8 maanden op voorhand en ze vonden in de winkel dat ik laat was en dat het krap zou zijn om alles op tijd klaar te hebben. Er waren ook al veel modellen tussenuit.



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik23-8-2011 18:30:20

Hoi, alvast proficiat met je mooie datum!
Ik ben nu ook al aan het kijken voor een kleedje, in september-oktober is het perfect omdat dan de nieuwe collectie uit is en ook nog steeds de oude (2011). Ik heb wel al gemerkt dat ze niet veel kortingen geven. Kijk eens bij outlet, daar kun je de pasmodellen kopen!

Veel succes!!!



Karo
18-8-2012
 Meld misbruik6-9-2011 12:19:55

Hey girls,

Thx voor alle goede info! Ik heb intussen de Pronovias (my favourite) collectie 2012 bekeken op de site en deze ziet er wonderbaarlijk nog beter uit dan de vorige!
Dus ik denk dat ik binnenkort eens een afspraakje zal vastleggen!

Veel succes al al diegene die ook op zoek zijn naar hun jurk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info