Terug naar overzicht
Heylah bij ons is het Belgisch-Italiaans en ja om mijn ouders (en mijn Italiaanse familie) content te houden gaan we de dj enkele cd's met Italiaanse "hoempapa" liedjes geven... een beetje te vergelijken met de Schlagers van hier.. en we gaan dan vragen om er enkele liedjes tussendoor te draaien zodat we de families wat kunnen laten samenkomen... lijkt me wel leuk eigenlijk! Dan kunne ze tegelijkertijd van elkaar leren hé Maar we gaan er niet mee overdrijven, want weten ook dat naarmate de avond vordert de wat oudere generatie niet meer zal mee dansen. En hebben al met de dj besproken dat we op de late avond dan meer 'onze' muziek te horen gaan krijgen... We beginnen de avond met allerlei soorten om iedereen wat content te stellen, maar eindigen dan op eigen stijl hé Groetjes xxx
Hey is idd wel leuk zo :-) maar 1 DJ kan gemakkelijk mixen alles, maar hoe doe je dat met 2 verschillende een live-band en een DJ, hoe maak je die afspraken, ze verstaan elkander ook nog ni es :-p.
Oei! Ik zou eerder gaan voor 1 dj... Want wat doet die als de liveband speelt en omgekeerd? Of je kan mss de liveband op de receptie laten spelen en de dj op het avondfeest?
Ik mag eerlijk zeggen dat ik al meerdere zulke feesten gedraaid heb: zowel met 2 totaal verschillende culturen, alsook samengewerkt met een band. Zó speciaal is dat niet, alleen iets moeilijker voor zowel de band als de DJ. Ik blijf erbij: er kan veel meer dan wat veel mensen denken. Jullie mogen mij zeker vrijblijvend contacteren. Groetjes, Thierry www.trouwfuif.com