Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The Dress ... When ???

  13-8-2011 22:10:51
Met nog 299 dagen op de teller heb ik, in mijn ogen dan toch, nog voldoende tijd om mijn trouwkleed te gaan zoeken. Nu ik hier zo een beetje op het forum zit te kijken, valt het mij op dat veel brides-to-be die rond dezelfde periode trouwen (en zelf nog later ...) al voor hun kleedje naar de winkels zijn geweest ... Ik heb via de sites wel al enkele mooie jurken gevonden, maar wil toch ook graag wachten tot de collectie van 2012 in de winkels hangt ... maar bij veel winkels pas vanaf oktober-november te bezichtigen/verkrijgen ...

Wat denken jullie? Wachten tot dan of toch al maar de knoop doorhakken en de winkels beginnen afschuimen ???



Shanna
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1570


Jel
22-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 22:18:14

Hey

Ik zou nog wachten. Er is voor het moment niet zoveel keuze heb ik al gemerkt.
Ik heb ook al eens rond gekeken in winkels en al enkele jurken gepast, maar in oktober/november komt er inderdaad nog veel binnen. Zou het jammer vinden mocht je dan nog een veel mooiere jurk tegen komen, want heb het gevoel dat het nu zo een beetje de "restjes" zijn die nog in de winkels hangen.

groetjes Jel



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 22:21:27

hey,

trouwen op dezelfde dag en ik heb het mijne ook nog niet!
ik ga wel morgen voor de eerste keer passen bij Wendy Kellens (wil niet veel geld geven aan mijn kleed)

mssn is navragen in de winkel wanneer de nieuwe collectie komt(ik dacht rond okt/nov)en hoe veel tijd je moet rekenen voor het er is en de aanpassingen.

groetjes





Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 0:27:42

Hey Shanna,

je moet voor jezelf uitmaken wanneer je wil gaan kijken. Momenteel hangt de collectie van 2011 en het begin van de collectie van 2012 in de winkel. Het is dus niet zo dat er enkel nog restjes hangen. Zou maar raar zijn he, anders hebben de winkels niets meer aan te bieden deze periode . Ik ben bij Moderna langs geweest en de winkel hing helemaal vol.
Als je je droomjurk hebt gevonden in de collectie van 2011, dan moet je er wel rekening mee houden dat je niet té lang mag wachten om je jurk te bestellen, want het kan zijn dat je jurk niet meer gemaakt kan worden omdat de stoffen verdwijnen.

Een goede raad: ga niet af op foto's. De kleedjes die ik mooi vond op foto, stonden mij helemaal niet!

Ik heb de jurk van mijn dromen al gevonden, en toch twijfel ik nog. Ook al ben ik helemaal verliefd op mijn kleedje
De aard van het beestje zeker: wat als...? Maar zoals een bruidje op het forum eerder al zei: kiezen voor een kleedje betekent ook dat je afscheid neemt van alle andere.
Je zal het wel merken wanneer je je kleedje gevonden hebt.

Nog veel succes met je zoektocht!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 11:57:53

Wij trouwen een dagje later als jullie:). Ik heb gisteren mijn afspraken gemaakt met een paar bruidswinkels op 5 en 19 november.



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:17:19

ik ben een maand eerder en wacht ook op de nieuwe collectie, op aanraden van de winkels zelf :)



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:30:19

ik trouw 23 juni 2012 en heb men kleedje al. Het kleedje dat ik heb is maar pas klaar in januari want sommige trouwkleedjes doen er 15maand over eer ze gemaakt zijn en in de winkel. Dit is wat de verkoopster in de winkel tegen me zei. Trouwens het sta niet op men kleed dat het uit de collectie van 2011 is. Als het mij maar het wauw gevoeld geeft.



Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 13:05:58

Hoi Shanna,

Ik trouw maar enkele weken voor jou maar ik ben toch ook al een paar keren gaan kijken. Ik denk zelfs dat ik gisteren mijn absolute droomjurk gevonden heb. Het hangt er een beetje van af naar welk merk je op zoek bent. Ik val bijvoorbeeld helemaal voor Pronovias en hier is al heel veel van de nieuwe collectie binnen. Andere merken zijn pas oktober. Maar dan zou ik toch nu al afspraken maken voor in oktober, anders moet je misschien nóg langer wachten. En het is zo geweldig fijn!!
Succes!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:41:36

Ik zou ook wachten... Nog tijd genoeg en dan kan je kiezen uit de collectie van 2011 én 2012! ;-)



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 15:25:32

Ik wacht ook nog even af hoor, eerste afspraak op 8 oktober! Lekker veel keuze, ook op aanraden van de winkels zelf



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 19:40:27

Wij trouwen in mei en ben mijn zoektocht gestart begin juni.
Ik had al wel een beetje een idee, maar wist niet goed wat ik wou, wel wat ik niet wou.
Nu dat is héél snel duidelijk nadat je er enkele gepast hebt.
Ik ben in 5 bruidswinkels langsgeweest, de eerste bij Linx in Leuven, maar daar had ik geen wauw gevoel. Nadien bij Maxim's in Aarschot, mijn droomkleedje gepast(wat ik mooi vond op foto) maar vond de rok veel te zwaar en ook weer niet overtuigd.
Bij Moderna in Schepdaal heb ik een kleedje van San Patrick gepast wat ik wel zeer mooi vond maar twijfelde.
Ik had ook nog een afspraak enkele weken later bij Le Chapeau (minste ervaring) en nadien bij het Bruidshuis in Merksem.
Bij deze laatste heb ik uiteindelijk ook gekocht en ben zeer tevreden.
Voor mij maakte het ook niet uit of het collectie 2011 of 2012 is, het belangrijkste is dat je je er goed in voelt en dat je straalt!
Het is er ééntje geworden van Marylise (mss omdat mijn droomkleedje ook één van Marylise was)
Succes met de zoektocht!




Niki
30-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 21:40:56

Ik ga ook nog lekker afwachten tot de nieuwe collectie er is! Ga morgen alvast eens bellen voor een afspraakje te maken...

Groetjes & nog vééél plezier



Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik17-8-2011 23:46:07

Dames,

dank voor jullie uitgebreide antwoorden, ben momenteel een weekje met verlof aan zee en ben samen met mijn schoonzus vandaag bij Scarpelini in Oostende binnengestapt. Zonder afspraak, maar verkoopster heeft mij fantastisch geholpen ... Heb al enkele kleedjes gepast maar nog geen wauw-effect gehad. Ofwel veel te 'madame-de-pompadour-achtig- ofwel precies een communiekleedje ...
Ik ben op zoek naar een simpel lang kleed, wit of lichtere tinten met hier en daar een pareltje of een kantje ... ni meer en ni minder. Ik had via internet een pracht van een kleedje gevonden van het merk Faragé, maar nu blijkt dat het ééntje is uit de collectie 2009 en niet meer te verkrijgen is ... Grrr, minder leuk natuurlijk.
Ik blijft dus nog effe wachten, de meeste winkels geven aan dat nieuwe collectie vanaf begin november zeker in de winkels zal zijn, zal tegen dan een afspraak maken en eens gaan kijken ...

Keep you in touch ....



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info