Terug naar overzicht
Profondval is wel een schitterende zaal ... en dito catering, erg lekker gegeten toen ik er een tijdje geleden gedraaid heb :P. Feestzaal heeft een eigen installatie met 2x cdj400 daar kan elke dj mee weg. Je hoeft dus niet specifiek iemand te kiezen die er reeds gedraaid heeft ... "ergens al gedraaid hebben" draagt niet bij tot het al dan niet slagen van een feest. Iemand kiezen die aan jullie muzikale wensen kan voldoen daarentegen.
Dag Sofie,Ook ik kan hun beide zeker volgen! Zelf ben ik ook al enkele keren gaan spelen naar deze mooie locatie en het materiaal is zeker al deftig.Erg verzorgd en niet echt iets op aan te merken. Normaal speelt de locatie totaal geen rol voor een dj en voor al zeker niet!! Sommige dj's (die ook goed zijn in hun vak) voelen zich niet thuis in bepaalde plaatsen en mijn collega's dj zullen dit ook wel begrijpen.Ik bedoel hier zeker niets verkeerd mee en dat is ook zo met catering.Het is dus vooral belangrijk om op je gevoel af te gaan en meerdere dj's aan te spreken. Een dj moet zich inderdaad ook kunnen aanpassen naar de wensen van wat je wil of verlangt van hem. Als je meer info wil,bezorg ik je deze graag. www.partysound.be of mail me gerust op info@partysound.be Vriendelijke groeten, Bart
Super, bedankt voor jullie reacties, daar moet ik me dus al geen zorgen over maken. Let the search begin ;-)
Ik sluit me aan met B.Inderdaad een heel mooie zaal.Met pio cdj 400 kan normaal iedere dj overweg. Succes met de zoektocht. mvg,Kurtp-entertainment.be