TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
29-7-2011 12:34:07
Hallo, Wij hebben ons feest ook in Rooierheide gegeven. Fijne zaal! Onze DJ was DJ Elema van Lummen, hij valt in vergelijking met anderen goed mee in prijs. ZIjn prijzen zijn wel wat gestegen ondertussen maar ik weet niet tot hoeveel. Hij kent de zaal, dus dat is ook al een voordeel. Ik weet dat Robby Pipeleers ook goed is, maar hij is wel duurder. Wij hadden graag hem gehad maar hebben toch voor een goedkopere gekozen. Ook DJ Paske is goed, maar ik heb geen idee van zijn prijzen. Groetjes Annelies (hebben jullie ook de kerk langs de zaal genomen? Dat is echt super gemakkelijk....)
|
|
PartyDelight
|
29-7-2011 13:59:10
Beste Stephanie, Volgens ik begrepen heb is er geen installatie aanwezig. De prijs zal dan zal hoofdzakelijk bepaald worden door grote van de zaal, hoeveel genodigden, voor het geluid. Van licht kan het gaan van een basisopstelling met 8 spots tot zeer uitgebreid met lichtbrug, constructie op de dansvloer met movingheads of scanners. Alles zal dus afhangen van deze factoren. Je mag me steeds informeren voor info met meer details op partydelight@skynet.be
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
29-7-2011 15:24:21
@ Annelies: Ja echt een leuke zaal hé! Wij trouwen in Houthalen voor de kerk (ben van Houthalen, maar we wonen in Hasselt dus de wet is in Hasselt) waardoor het wel wat geschipper zal worden, maar ik zie het helemaal zitten de zaal is gewoon te leuk :-)
@PartyDelight: Bedankt voor de reactie, je mag me een offerte maken (ik zal je een mailtje sturen met meer details)
|
|
ferss
|
31-7-2011 19:57:03
Beste Stephanie, ben DJ uit Wellen, al meer dan 30 jaar in het vak en ben al verschillende keren in Rooierheide geweest Stuur mij een mailtje over het hoe en wat en wanneer. johnjones@live.be
|
|
Guy
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|