Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

  27-7-2011 14:29:58
Hey allemaal,

Bij het bestellen van m'n kleed heb ik al enkele schoenen in de winkel gepast, maar ik blijk niet zo'n fan te zijn van dat soort bruidsschoenen.
Waar kopen jullie jullie schoenen?

Bedankt!

Lien
24-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1827


Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik27-7-2011 14:31:49

Hey Lien,

je kan je schoenen eender in welke schoenenwinkel kopen...

Aangezien ik nog al een puma 'freakje' ben ga ik waarschijnlijk half open schoenen dragen... Ik kan toch niet heel de dag op hakken lopen en dat geeft een persoonlijke touch :-)

Groetjes

Tabita



Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 14:39:07

Ik heb het ook niet voor de typische trouwschoenen, en zijn ook meestal enorm duur.

Heb gewoon pumps en ballerina's gekocht bij Torfs en Brantano.



Lien
24-3-2012
 Meld misbruik27-7-2011 14:39:50

Maar als je dan in een andere winkel gaat, koop je dan witte schoenen? Ivoren schoenen? Of ineens een opvallend kleurtje?



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 14:57:10

Ik weet niet van welke streek je afkomstig bent, maar ik was ook geen fan van typische trouwschoenen, maar heb er wel gevonden in Gabrielli in Roeselare (bruids- en suiteschoenwinkel), waar ik achteraf ook nog iets aan heb.



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik27-7-2011 15:07:40

Ik had blauwe brako's aan van Torfs.
Zo had ik mijn something blue...




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 15:13:06

Ik had "echte" trouwschoenen van Luca Renzi (gekocht bij Van Moernaut of zoiets in Dendermonde) en voor 's nachts simpele platte ballerina's op een punt uit... lach niet... de Lidl! Haha! En dat zijn zaaaaaaalige schoentjes om mee te stappen! :-)



Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 16:11:08

Hallo Lien,

Ik had op voorhand de beslissing gemaakt dat ik geen speciale bruidsschoenen wilde zoals je die in elke winkel die ook trouwjurken verkoopt kan kopen..
Ik heb uiteindelijk een paar groen grijze schoenen gekocht van Tamaris..

Dus echt een heel opvallend kleurtje is het niet, maar het zijn wel geen witte schoenen..

Schoenen die ik nu heb, kan ik straks nog steeds voortdragen..

Veel schoenen kies plezier!!
xxx





Annelies
9-6-2012
 Meld misbruik27-7-2011 16:14:41

Van Moernaut in Dendermonde is een echte aanrader, ze hebben een trouwcollectie maar ook een zeer grote keuze in gewone schoenen!
Mijn trouwschoenen zijn van Chie Mihara, omdat die hun trouwschoenen toch altijd net dat iets anders zijn. Tof weetje; ze hebben een online shop op hun site...

Nog veel succes met je zoektocht!





Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-7-2011 17:04:11

als je eventueel een kleurtje wil. Noe by yours in de kloosterstraat in antwerpen. schoenen in alle kleuren van de regenboog (ook wit) in verschillende hakhoogtes en modellen.



ruth
5-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 17:44:39

Ik ben naar Van Loock gegaan, en heb daar ook van Luca Renzi een bruidsschoentje naar mijn smaak gevonden: een meer vintagestijl pump. Ze hebben daar erg veel, maar ze zijn niet goedkoop, dat is een feit. Maar ik heb er wel wat voor over om een goed schoentje te vinden dat niet te veel trouwschoen is, én dat ik achteraf nog kan aandoen:)

Je hebt keuzes te over:)

succes in je zoektocht!



Esther
3-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 18:04:32

Hoi Lien!

Ik heb mijn schoentjes via omoda.be besteld. Je kan er alle richtingen uit... Ben zelf enorm tevreden van de kwaliteit en de service!

Groetjes
Esther



Jana
17-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 19:29:53

Ik heb witte pumps van Replay gekocht. Die kan ik achteraf nog dragen onder een jeans.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik27-7-2011 19:31:36

Mijn schoen voor in de dag ben ik gewoon gaan halen in de Offerandestraat in Antwerpen, kei-mooie grijze schoen met peep toe en klein hakje voor €18 en ze zitten kei-goe!
Toen waren het echt nog allemaal zomerschoenen, dus ik ga binnenkort nog eens zien vermits we in oktober trouwen en ik vrees dat ik niet de hele avond ga kunnen dansen op de schoenen, dus ik zoek nog iets ballerina-achtig met sleehak omdat ik denk dat mijn jurk te lang gaat zijn met platte ballerina's.

Bij www.brandos.be hebben ze ook een ruime collectie en die bruidsschoenen zijn ook wel heel mooi, maar bij mij waren de punten echt te puntig en de andere vond ik niet zo mooi, dus die schoenen maar retour gestuurd en achteraf was ik wel blij omda'k die da'k nu heb wel veel mooier vind



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik27-7-2011 19:32:06

Dag Lien,
Ik heb de mijne gekocht bij Gabrielli in Roeselare.
Ik had een stukje stof mee (zelfde van mijn kleed)
Aangezien ik bijna altijd op platte schoenen loop, wou ik iets met een klein hakje (+/- 3 cm) en heb er gekocht van Luca Renzi.
Zoveel keuze daar en super vriendelijk!




sarah
17-12-2011
 Meld misbruik27-7-2011 19:36:53

Hoi Lien,
ik heb momenteel twee paar. Ja ik ben een schoenenfreak
Eentje via shoes of prey, en net een paar gekocht van Penrose.
De laatste heb ik bij stylez and shoes gekocht te Rotterdam. Een winkel die over de 200 modellen heeft aan bruidsschoenen. Van zeer klassiek tot zeer trendy.
Ze doen je zelfs een lange rok aan over je kledij; zodat je het effect ziet.
Die van Penrose zijn van zijde en kant.

Shoes of prey zijn natuurlijk de design mogelijkheden ook eindeloos, en de afwerking is zeer goed te noemen! Daar heb ik de combinatie ivoor zijde met donkerpaars.

Denk nu wel dat ik niet meer naar schoenen ga kijken




Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 20:11:00

hey!
Ik ben ook niet echt te vinden voor die satijnen dingen. Ik heb witte leren pumps van het merk noë (uit de your in de kloosterstraat in antwerpen); ik heb die in 3 kleuren en die zitten absoluut fantastisch :)



lies
27-8-2011
 Meld misbruik30-7-2011 14:50:17

heb de mijne via " menburclub"gekocht. Afdeling trouwschoenen, echte juweeltjes :-)
voor 90 euro :-)



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik3-8-2011 12:18:35

Ik had paarse leren pumps van het merk Noë!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info