Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje zonder teksten

  19-7-2011 20:32:40
Een tijdje geleden las ik dat iemand in het misboekje niet de teksten had gezegd die gelezen werden.
Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Hoe heb je dit aangepakt: enkel titels gezet, en lezer, en wat de mensen moeten zeggen. Wel liedjesteksten, of iets anders juist wel of ...

Ik (en meerdere mensen) heb altijd de neiging om alles snel te lezen, en me te vervelen gedurende de verdere mis. Terwijl als je niet vooruit kan lezen, je wel moet luisteren...

Suzanne
5-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2169


hanne
3-9-2011
 Meld misbruik19-7-2011 20:37:11

Wij hebben een miskaart gemaakt ipv boekje. Daarop staat de indeling van de viering en de namen van de lezers. Verder staan ook de titels van de muziek vermeld. We zullen wel een boekje voorzien voor ons, de pastoor en op de leestafel. Groetjes Hanne



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik19-7-2011 21:14:35

Wij hadden een ingekorte versie gemaakt voor de mensen. Als je je mail adres geeft, wil ik het wel doormailen. Hierin stonden wel de liedjes teksten uitgeschreven, omdat deze voor ons van belang waren en de oude garde niet zo vlot andere talen kan. Sommige dingen stonden er volledig in maar de echte lees teksten hadden we ingekort met één of twee kernzinnen. De mensen vonden dat heel fijn. Ze gaven zelf toe anders al heel het boekje op voorhand te hebben doorgenomen en nu moesten ze wel luisteren..



Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 22:21:31

Hey,

Wij waren dit ook van plan te doen! Onze fotograaf had ons dit aangeraden, omdat je anders echt ziet dat de mensen alles al lezen!

Anika, wil je dat even naar me doormailen aub, zou een hulp zijn :-) mijn adres: jessicavp5@hotmail.com

Bedankt!

groetjes



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 8:36:23

mij mag je het ook doormailen : doriendekock@hotmail.com ... bedankt!



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-7-2011 9:32:18

Hoi Anika,

Zou je die structuur ook naar mij willen doormailen a.u.b. nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be? Wij doen een alternatieve huwelijksviering maar is gewoon om een idee te hebben van de aanpak.

Alvast hartelijk dank!

Liefs,


Nathalie



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 10:09:10

Anika, graag een exemplaartje voor mij ook. Ik had hier nog niet aan gedacht maar betrap mezelf er inderdaad ook iedere keer op. saelensbecca@hotmail.com



julie
24-9-2011
 Meld misbruik20-7-2011 11:27:20

Anika, zou je mij ook die ingekorte versie eens kunnen doorsturen? me_julie_18@hotmail.com.
Thanks.




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-7-2011 15:27:32

En ik ben daar dan weer geen echte voorstander van... Ik begrijp jullie argumenten, maar... Soms spreken mensen zo stil of onduidelijk in de micro, dat het echt handig is om een misboekje te hebben, zodat je toch weet wat er wordt gezegd (zeker achteraan in de kerk). Ook vind ik het steeds schitterend als aandenken... Ik heb alle misboekjes van huwelijksvieringen waar ik naartoe ging nog en als je dan zo'n tekst herleest, herbeleef je de viering weer...



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik20-7-2011 16:43:58

wij gaan het ook doen. heb zeer leuke formats gevonden op etsy. Bij ons komt er de strcutuur , muziek en bedankwoordje in .




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-7-2011 18:00:31

Lap, en er mist dus een stukje van mijn tekst...
Mijn oma en 2 tantes konden er niet bijzijn in de kerk. Mijn oma was die dag van de stress gevallen en omdat ze bloedverdunners neemt, was de wonde moeilijk te stelpen --> Gevolg: tijdens onze viering zaten zij op spoed...
Zij waren héél blij om nadien nog een misboekje te ontvangen, zodat ze toch nog een beetje wisten wat er was gezegd.



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik22-7-2011 14:04:08

Maar het één staat het ander niet in de weg hoor Véronique. Zo kan je aan iedereen een 'verkorte' versie geven, maar bijvoorbeeld voor de slechthorende een volledige versie voorzien. Zo hadden wij 10 volledige versies, voor de pastoor, voor ons, de lezers,... Ik denk dat beide perfect elkaar kunnen aanvullen.



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik31-8-2011 18:56:00

Hey Anika,
zou je mij ook je korte versie kunnen bezorgen?
Wij willen om exact dezelfde redenen ook zo werken!

dikke merci
hanne.verbeke@gmail.com



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik5-9-2011 11:30:20

Hey Anika,

zou je mij deze versie ook eens willen doormailen?

merci'kes

jili.de.weyer@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info