TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
B.
|
19-7-2011 9:13:11

|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-7-2011 9:16:59
Het grote prijsverschil zit hem er vaak in of deze persoon dit puur als hobby doet, of dat hij ervan moet leven...
Maar als ik de beschrijving van de zaal hoor (ik ken de zaal zelf niet), zou ik toch niet de goedkoopste nemen, hoor! Ik zou dan echt wel iemand zoeken met véél ervaring!
|
|
daisy
8-9-2012
|
19-7-2011 9:37:47
Wij hebben een supergoede DJ en hij vraagt 600 euro (geen einduur), zonder installatie en verlichting.
Het is wel een proffesionele DJ.
Ik zou hem wel aanbevelen maar we trouwen op dezelfde dag dus dat zal niet gaan he 
Sowieso is HORTA een grote zaal en moet je zien dat je toch voldoende verlichting hebt he.
Groetjes
|
|
Sara
6-10-2012
|
19-7-2011 9:46:35
@Daisy: onze datum is al bezet :-( dus we zullen een andere datum moeten kiezen hier.SNIF maar tip voor de DJ mag dus altijd
|
|
kris
|
19-7-2011 9:50:42
Helaas zijn er nog altijd dj's die prat gaan op hun vaste prijs en die dit met veel tamtam op hun website kenbaar maken....zonder er eerst even bij na te denken of inlichtingen in te winnen! Zo heb ik er trouwens ook al een paar liggen gehad  Enfin, in uw geval, die van 400 Euro all in is een redelijke prijs voor een zaaltje waar hoop en al 100 man in kan en waar de 4 knipperende spotten als standaard verlichting wordt neergepoot! In het geval van Horta, gaat diezelfde installatie heel belachelijk overkomen en in het niets verzinken. Meestal komen ze voor die prijs toe met 2 boxen (toppen)....en heb je dan in vele gevallen nog geen 800W rms-geluid, wat in zo'n zaal totaal niet zal overkomen. Kijk daar toch wat voor uit hoor! Je koos een grote zaal, hou er dan rekening mee dat de discobar ook wat groter (en duurder) zal zijn!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
19-7-2011 10:45:19
wij betalen 250 voor de dj en hij denkt dat hij rond de 400 à 450 zal zitten voor installatie (hij gaat zaterdag naar de zaal kijken)
|
|
daisy
8-9-2012
|
19-7-2011 11:37:39
hoi Sara,
Zou je graag een privéberichtje sturen met de naam van onze DJ (weet niet wie mee leest en er moettoch nog wat geheim blijven).
Maar het lukt me niet! Heb je eventueel een hotmailadres?
Groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
19-7-2011 12:37:56
Hallo, Wij betaalden 350 euro voor de DJ, ondertussen zit hij op 400 euro. Dit is met installatie, met licht en zonder einduur. Voor de fotograaf zaten wij op 1350 euro. Wij hadden wel gekozen voor het grootste boek (45x45) met lederen kaft en opdruk aan de voorzijde. Dit kan dus een stuk goedkoper. Kan zelfs zonder boek. Alle prijzen staan op de website vermeld (www.video-foto-service.be). Het resultaat is echt prachtig. Wij waren zeer tevreden met onze fotograaf. Wij hadden via hem ook de videograaf, ook super! Groetjes Annelies
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
19-7-2011 14:40:02
Daisy & Annelies,
Kunnen jullie mij een berichtje sturen met de naam van jullie DJ?
Ben zelf nog op zoek :)
Groetjes en allemaal nog veel plezier met de voorbereidingen :)
Stefanie
|
|
Peggy
18-6-2011
|
20-7-2011 12:16:42
wij hadden Studio Happy Music, werkt met team van DJ's. 500€ geen einduur, verlichting enz inbegrepen.... Fotograaf 500€ , blijft tot na de openingsdans--> Patrick Willem
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|