Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dankwoord

  18-7-2011 11:39:45
Dag bruidjes!

met nog 25 dagen op de teller begint het echt wel dichterbij te komen! :-) Eindelijk :-)
ik ben mijn misboekje aan het afwerken. de viering zit volledig in elkaar maar nu ben ik gekomen aan het dankwoord.
Graag zouden wij daar iets origineel mee doen. dus niet "Wij danken .... voor..." en zo iedereen opnoemen.
hoe doen jullie dat?
Hebben jullie ideëen?
Het is niet de bedoeling dat dit voorgelezen wordt.

groetjes!

Severine
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 5453


Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:49:35

Ik heb geen flauw idee, ik ben er ook mee bezig! Ik ga dat hier opvolgen, want ben wel eens benieuwd naar wat meer originele ideetjes.

Doei



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:53:24

Hey Severine, wij zouden onderstaand tekstje op het einde van het boekje plaatsen. Het is algemeen, maar het spreekt toch iedereen aan die er die dag zal bijzijn.
Het wordt ook niet voorgelezen.

Veel succes nog met de laatste voorbereidingen!
Groetjes

Dank je wel...


echt fijn dat jij erbij was,

jij, bij wie we jaren thuis mochten zijn,

jij, die ons reeds zoveel mooie momenten

liet beleven en die we vrienden noemen.

jij, met wie het goed is samen te werken.

jij,jij en jij die we vergeten zijn.

dank je wel omdat je getuige wou zijn

van onze liefde en trouw voor elkaar.

jouw aanwezigheid was het mooiste geschenk!!!




hanne
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 12:02:55

Hey,

wij hadden dit voorzien, ook ergens van dit forum geplukt :-)

Dank je wel…


Een klinkende zoen voor onze ouders en grootouders. We zeggen ‘dank je wel voor alles’, al bedoelen we eigenlijk zoveel meer …

Een warme glimlach voor onze broers en getuigen, Jasper, Florian & Wim. Bedankt om vandaag naast ons te staan en onze zenuwen te delen.

Een dikke knipoog naar onze lieve familie én goede vrienden. Om de tijd die jullie hebben vrijgemaakt om deze dag met ons te delen en bijzonder te maken.

Een lieve knuffel voor onze prachtige bruidskindjes: Amélie, Louise, Manon, Camille & Yentl. Wat zien we jullie bengels toch zo graag!

Een warme handdruk voor E.H. Merens, voor het voorgaan van onze huwelijksviering in deze prachtige kerk.

Een schouderklopje voor Virgini, Griet, Jeroen, Marianne, Koen, Elise, Naomi en Suzanne omdat ze wilden voorlezen in onze huwelijksviering.

En bovenal, een welgemeende merci voor u, omdat u vandaag in onze vreugde heeft gedeeld!

Groetjes,

Hanne



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 12:16:55

Hoi Severine,

Ik heb mijn inspiratie gehaald uit een misboekje van een ander bruidje hier op het forum en deze een beetje aangepast.
Hier is de tekst die wij hebben:

Dank je wel …
Een klinkende zoen voor onze ouders en grootouders, zussen en broers. We zeggen ‘dank je wel voor alles’, al bedoelen we eigenlijk zoveel meer …

Een dikke knipoog naar onze lieve familie én goede vrienden.
Om de tijd die jullie hebben vrijgemaakt om deze dag met ons te delen en bijzonder te maken.
voor onze 4 kapoentjes: Senne, Jolien, Kayleighen Davy’s petekindje Dante.

Een warme handdruk voor Eddy Ghijsens, voor het voorgaan van onze huwelijksviering in deze prachtige kerk. We hebben ervan genoten.

Een verdiende pluim voor onze getuigen Ramona, Carlos, Wouter en Kathleen, bedankt om vandaag naast ons te staan en onze zenuwen te delen.

En bovenal, een grote “dank u wel” voor u, omdat u vandaag in onze vreugde heeft gedeeld!

Neem dit boekje gerust mee naar huis als herinnering aan onze mooiste dag!



Severine
13-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 12:50:47

dit zijn inderdaad hele leuke bedankingen!
hiermee kan ik zeker verder aan de slag! ik leg ze straks even voor aan mijn wederhelft maar het zal toch in deze lijn liggen, denk ik :-)

bedankt en nog veel succes allemaal!

groetjes



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-7-2011 13:39:41

Wij hadden het volgende en hebben het ook niet voorgelezen.

WE BEDANKEN MET…
De warmste knuffel onze ouders omdat ze zo goed voor ons
zorgen en altijd voor ons klaarstaan;
Een stevige handdruk voor E.H. xxx voor het opdragen van
onze viering;
Een innige omhelzing voor onze goede vrienden en getuigen,
xxx;
Een schouderklopje voor onze voorlezers xxx;
Een oprechte dankjewel aan onze ceremoniemeester xxx;
Een bewonderende blik voor de “muzikale ondersteuning” aan
xxx;
Een fleurige glimlach voor onze bloemblaadjes- en
boekjesbedelers xxx;
Een dankbaar gebaar voor onze familie, voor hun
onvoorwaardelijke steun;
Een knipoog aan onze vrienden voor alle mooie momenten
samen;

Bedankt!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-7-2011 16:54:52

En ook wij hadden een tekstje in de lijn van wat hierboven staat...

Een dikke kus en warme knuffel voor onze ouders. Dank voor alles wat je hebt gedaan en wat je ongetwijfeld nog zal doen.

Een ferme handdruk voor onze broers Frederik, Raf en Kris, omdat je ‘gewoon’ onze broer bent!

Dank aan onze pastoor voor dit mooie moment en aan André en collega Raf voor de technische ondersteuning.

Een lieve groet aan onze getuigen Frederik en Kris.

Een knipoog aan iedereen die wou voorlezen: papa Wilfried, collega Nathalie, schoonzus Sofie, nicht Ellen en vriend Kristof

Een zwaaihandje aan vrienden en familie, voor alle warmte en genegenheid de afgelopen en komende jaren.

Dank aan iedereen hier aanwezig, groot en klein, tof dat jullie een momentje voor ons vrijmaakten! Dat betekent veel voor ons!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info