Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwachtig!! huwelijksbelofte!

  15-7-2011 22:30:17
hallokes,
ik ben zooooo zenuwachtig amai niet te doen. Heb enorm veel schrik voor het weer van volgende week maar we zullen er maar het beste van maken. Hopelijk wordt het dan zo een prachtige dag als vandaag en niet zo een slechte depri dag gelijk gisteren.

Ik ben enorm aan het stressen en heb veel moeite om mijn huwelijksbelofte neer te schrijven.
Hoeveel regeltjes hebben jullie?
Wij hebben er voor gekozen om niet de gewone huwelijksbelofte te nemen van meneer pastoor maar zelf 5 regeltjes te zeggen tegen elkaar. Zijn er specifieke dingen die er in moeten staan?

ik hoop maar dat alles prima verloopt!

groetjes Ellen

ellen
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1848


Linde
26-5-2012
 Meld misbruik15-7-2011 23:16:38

Dag Ellen,
Ik heb de mijne een paar dagen geleden hier op het forum geplaatst!
Ge kunt is kijken e!
Linde



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-7-2011 14:35:55

Onze pastoor zei dat dit er zeker in moest staan:
Je moet elkaar zeker trouw beloven, dat het voor altijd en in eender welke omstandigheid is, dat je een goeie ouder zult zijn en kinderen zult aanvaarden.

Wij hebben ons dus ook gebaseerd op de 'klassieke' geloften en die dan aangepast in eigen bewoordingen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info