TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Roxanne
25-6-2011
|
10-7-2011 12:19:13
Wij houden ook nie zo van die spelletjes.
Wij hadden http://starlightevents.be/
en die houden echt rekening met wat er gevraagd wordt.
en ons dansfeest was echt een succes :-)
|
|
Thierry
|
10-7-2011 12:25:32
U2, Kings of Leon en Muse vallen eerder onder de categorie Pop, en zijn heel toegankelijk op een trouwfuif. Wij kunnen jullie hier dus zeker bij helpen: ieder trouwfeest heeft sowieso al een gezonde portie pop, nu zal het gewoon iets uitgebreider zijn.
Rock kan ook perfect op een trouwfeest, en met Hard-rock moet je voorzichtiger zijn, maar er kan meer op een trouwfeest dan veel mensen denken.
Als de mensen op voorhand weten dat het een pop-trouwfuif zal zijn, zullen ze minder geneigd zijn om de Hucklebuck & consoorten aan te vragen. En toch zal het een swingend dansfeest zijn waar iedereen zich in kan vinden.
Op onze site zult u hiervan enkele foto's vinden, onder de rubriek 'Alternatief'.
Imagine Music
www.trouwfuif.com
|
|
Bart
|
10-7-2011 12:45:36
Dag San, Reeds vele jaartjes ben ik al bezig met het verzorgen van huwelijke en fuiven.Daardoor hebben we natuurlijk niet alleen een grote verzameling van deze muziek maar ook de nodige ervaringen. Je kan steeds eens contact opnemen met mij en ik bezorg jullie de nodige informatie. Alvast nog veel succes, Vriendelijke groeten, Bart
|
|
ilse
7-8-2010
|
11-7-2011 8:07:15
Hey,
Wij hadden een rock trouwfuif. Zowel de nieuwe rocknummers als die goeie oude rockers (CCR, Deep Purple, Led Zeppelin en konsoorten) en zelfs metal en new wave. Zaaaaaaaaalig!!!!!
Wij hadden hier een schitterende dj voor: Andy Callens van discobar Concept C. Als je'm googled vind je'm vast. Hij is van Boortmeerbeek.
(onze fuif was in Hoogstraten, da's dus nog een pak noordelijker dan Antwerpen en dat was geen enkel probleem)
Groetjes,
ilse
|
|
PartyDelight
|
|
|
Dirk
|
12-7-2011 0:20:32
Dus je zoekt geen typische trouwfeest-DJ die enkel macarena's en connemara's kent. Je groepen die je opnoemt zijn niet direct de meest atypische maar ik denk dat ik weet welke richting je wil uitgaan. Oppassen echter andere aanwezigen die misschien wel eens een gekende swinger of ambiplaat willen. Afspraken hierrond moeten duidelijk zijn waar de grens ligt tussen wél of niet.
Wij zijn alvast geen DJ's op automatische piloot maar met voortdurend één oog in onze alle genres omvattende CD-bak en één oog op het dansgebeuren houden we het feest op het spoor.
Meer te weten komen? Bezoek aub onze site!
Veel succes,
DJ Dirk
ALLMUSIC discobars/DJ-sets
www.db-allmusic.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|