TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
17-8-2012
|
21-6-2011 11:49:08
Wij hebben gekozen voor studio dance light. Zeer aangename mensen met zeer uitgebreide repertoire. Je moet maar eens kijken op hun site. Zij zijn van Roeselare. Veel succes
|
|
Sofie
6-8-2011
|
21-6-2011 12:12:57
Wij hebben dj M-pire uit Poperinge.
Z'n website is
http://www.djm-pire.be/page.asp
Z'n e-mailadres klopt wel niet, je belt best op het gsm nummer
|
|
veerle
3-6-2011
|
21-6-2011 14:03:43
DJ M-Pire is idd goed, maar DJ INFINITY is ook niet slecht, hij is ook van west-vlaanderen.
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
21-6-2011 14:05:48
Heyla Ellen,
Ik heb gekozen voor DJ Kurt Van Cauwenberge uit Zwevegem. Ik ben ook afkomstig van jouw buurt en wij geven ons feest in Wervik.
Wij hebben al heel veel goede commentaren gehoord over hem, ook hier op het forum.
|
|
Ellen
30-6-2012
|
21-6-2011 18:55:05
Hmmm Dj M-Pire probeer ik al sinds vorige week te contacteren, maar geen antwoord... Alle ideetjes blijven dus welkom
Alvast bedankt voor diegene die reeds reageerden
|
|
jenka
5-5-2012
|
21-6-2011 21:01:24
hey wij hebben dj fabrice Hij staat bij ons gereserveerd en het is ook wel een beetje een gokje, we hoorden hem nooit draaien, maar onze zaal (saint germain) werkt vaak met hem samen. We kwamen hen tegen op de huwelijksbeurs in Brugge, heel in het begin. Ze oogden zeer professioneel, hebben ook een website (www.fmproductions.be ) en aan de lijn klonk hij ook zeer correct. Zij werken met een lijst die je mag invullen van muziek de je wel en niet graag hoort en welke muziek de mensen willen die op ons feest komen... eens een kijkje nemen misschien...
|
|
Kimberly
1-10-2011
|
21-6-2011 21:07:31
hallo wij hebben DJ ROAN van allpartyevents@skynet.be Deze dj is het gewoon om trouwen te draaien. Hij werkt vaak samen met onze zaal Vijverhof in Wevelgem en is zelf van Menen.
|
|
katrien
12-8-2011
|
22-6-2011 1:11:17
Dag ellen, wij hebben www.studio-sensation.be uit dranouter voor ons huwelijksfeest gekozen; Grtjs katrien
|
|
lindsay
|
28-6-2011 18:57:47
Ben zaterdag naar een trouw geweest in Saint-Germain. DJ-Fabrice zou draaien, maar die had blijkbaar DJ-Dimi of zo gezonden en da was allesbehalve. No way dat ik die zelf ook zou boeken!
Sensation vond k wel goed en anders mss JMC productions of Alex en Rudi...
|
|
lindsay
|
28-6-2011 19:09:23
ff foutje rechtzetten. Was niet Sensation, mr Satisfaction die goe was. Sensation ng nie gehoord.
|
|
Piscador
|
27-7-2011 22:02:50
Hallo,
Neem gerust een kijkje op mijn site en je mag tevens vrijblijvend een offerte aanvragen via mail. Ik kan erg goed inspelen op het publiek en beschik over muziek van de oorlogsjaren tot op heden, heb tevens al meer dan 15 jaar ervaring. http://www.djdilano.be mail: info@djdilano.be Vriendelijke groeten,
Dilano
|
|
Steven
|
16-9-2011 10:47:28

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|