Terug naar overzicht
Hey! Wij trouwen september 2012 in het Vijverhof. We hebben dus nog geen ervaringen op het feest zelf. DJ Roan komt straks voor een verkennend gesprek. DJ Michiel hadden we ook uitgenodigd vorige week, maar is gewoon niet komen opdagen. Hoe ze beide draaien op een feest, weet ik niet. Voor ons is het ook afwachten.
Hallo, Wij zijn onlangs getrouwd in het Vijverhof en hadden DJ Roan. We hebben positieve reacties gekregen van de genodigden. Hij draait zeer goeie muziek!
Hallo, Wij trouwen ook in april in het vijverhof met DJ Roan. Nele, draait hij de muziek die je wilt? Heeft hij 'oren' naar wat het koppel wilt?Wij hebben elkaar namelijk leren kennen tijdens een 'fout' feestje en zouden graag dusdie lijn een beetje verder zetten voor ons trouwfeest. Deddy, hoe is het gesprek geweest? Groetjes Griet.
Wij trouwen volgend jaar ook in het vijverhof. Ik zal dit hier even volgen dus....
wij trouwen volgend jaar ook in het vijverhof en twijfelen ook over wie te nemen van DJ...wij zijn sterk geneigd om een huisDJ te nemen want die weten welk materiaal ze best gebruiken voor welke zaal. want als de muziek te luid is is da ook ni goe, te veel belichting is ook ni goe te weinig al hemaal ni...dusja.... mijn ventje werkt onder dezelfde baas als die van het vijverhof en zal eens een afspraak maken. zullen ook laten weten hoe het verder gaat ... hij kent namelijk één van de DJ's goe...
Hallo, Roan houdt inderdaad rekening met de wensen van het koppel! Ik kan gewoon nog zeggen dat de dansvloer de ganse avond vol stond! Het is een toffe gast! groetjes
Hallo,Wij zijn ook getrouwd in 't Vijverhof en 't was super. De naam van onze DJ ben ik even kwijt, maar hij had ook al af en toe in 't vijverhof gedraaid. De ganse avond stonden al onze genodigden op de dansvloer en dat hadden wij zeker niet verwacht!Groetjes