Terug naar overzicht
Hey, Super dat je snel jou kleed hebt gevonden! Ikzelf zou ook eens dringend moeten gaan zoeken achter mijn droomjurk... Was jij tevreden over de bediening in Koonings.... hebben ze precies wel veel keuze... Veel groetjes Ellen
Ellen Ik ben tot heden super tevreden, ze nemen erg veel tijd voor je luisteren naar wat je zegt, laten je rustig rondkijken en beslissen wat je allemaal wil passen. En deze is zeer ruim daarom ben ik ook naar daar gegaan 1 winkel met veel merken in huis en ook een prijsklasse tussen 600 en 6000 of meer dus iedereen kan zijn ding daar wel vinden :) Nu was er trouwens nog 50% korting op alle modellen van 2010! Veel succes alvast met je zoektoch!!! Tania
Dikke proficiat Tania; Valentino is meestal het principe less is more. Het zal ongetwijfeld een prachtige jurk zijn! Ben zelf ook van dat principeVaak is het zo als je absoluut niet de intentie hebt om de jurk te kopen, dat je ze koopt. Ik kan er perfect van meespreken en zo zullen er velen zijn.Geniet nog van je zoektocht naar de accessoires, kruipt zeer veel tijd in. Groetjes, Sarah
Thx Sarah en het is id less is more I like It!!
Oh super! Heb al zoveel zin om te gaan passen :-) Valentino, kan niet 'niet mooi' zijn, heel stijlvol!
Waauw Tania, jij bent er snel bij zeg Ik probeer hier op mijn tanden te bijten tot de nieuwe collectie uitkomt in oktober..... maar of ik effectief nog zolang zal kunnen wachten is nog maar de vraag
Dat was hier de planning ook maar had nu verlof en ben blij dat ik geweest ben :) moet alleen zorgen dat mijn gewicht hetzelfde blijft maar daar heb ik nog nooit probs mee gehad dus zal wel lukken :) ga alleen nog wat sporten om alles goed straks te krijgen ;)
hey, ik heb mijn kleed ook al gekocht hoor. En ik trouw 23 juni 2012Beter te vroeg dan dat je u zin nimeer vind of dat er teweinig tijd is om het op maat te maken. Heb mijn kleed in maart gekocht en het is pas in januri klaar. Dus al goe dak er zo vroeg bij was:)