Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heeeeeeeeeelp mijn kleed spant.... (!)

  2-6-2011 18:40:35
Met nog 2 weken te gaan ging ik zonet mijn kleed passen.
En... het spant !
In die winkel hebben ze me gezegd dat ik best 2 kg afval, maar hoe in godsnaam moet ik dit doen op 2 weken tijd?!?
Iemand tips?

M.
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1882


Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:47:14

soepdieet... of elke dag sporten en kcal op 1200 per dag brengen, dan kan je makkelijk 1 kilo per week doen dus 2 kilo tegen de trouw.
Is allemaal niet zo heel gezond maar voor 2 wekjes kan dat echt gen kwaad.
Andere optie zoveel mogelijk koolhydraten en vetten vermijden en eiwitrijk eten.
Bv. witte vis met een slaatje. 's ochtends een magere yoghurt en een appel... brood, pasta, rijst, aardappelen vermijden...

Groetjes,
Celesta



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:57:21

Beetje op je voeding letten... Ik moest afvallen om in mijn kleed te geraken. Ik heb een kleed gekocht dat eigenlijk een maat te klein was, dit omdat het mijn droomkleed was en er zo maar één was.. Ben ondertussen 6 kilo afgevallen en het past!

Mijn advies, veel water drinken en vooral geen koolhydraten en vetten samen eten. Wil concreet zeggen dat je geen vlees een aardappelen samen mag eten of pasta met vlees ofzo... maar wel groenten met vlees of pasta met groenten. Weinig brood eten, want dat is nen dikmaker! Voordeel hieraan is dat je alles mag eten, alleen dat je moet zien wat je combineert. Dus biefstuk met béarnaise en een glas wijn mag, maar niet met frieten

Succes!!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 19:01:40

Ik wil ook nog wat kilootjes kwijt geraken dus ik eet ongeveer 1200kcal, veel water drinken en ik ga 2x per week joggen enzo... Helpt veel hoor! Met mooi weer ga ik met mijn vriend in het weekend wandelen. Kijken waar we de fotoshoot gaan doen enzo, ook leuk hoor ;)



francis
6-7-2012
 Meld misbruik2-6-2011 20:48:31

hij

ga vooral niet op crashdieet dit is niet gezond.
ik moet zelf ook nog 5 kilo afvallen en ben nu al 10 kwijt allen door op me voeding te letten.
dus veel eiwiten eten en de koolhydraten en veten laten staan. bak bijvoorbeeld je vlees in olie of pak vloeibaaren bad en braad en eet over de hele dag kleine hoeveelheden en dat 3 grooten. dit alle maal doe ik nu ook en ik ben 6 manden bezig en dus al 10 kwijt ( let wel op als je je maandelijkse week heb dan ben je al tijd veel zwaarder dit omdat je dan vocht vast houd ) ik heb dit dieet van mijn moeder gekregen en die is Voedingsdeskundige


succes bij het af vallen hoop dat ik je zo wat heb geholpen

mvg francis



lies
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 20:57:17

Hier ook koolhydraten gelaten (enkel 's morgens mijn boterhammekes) en op 2,5 maand in combinatie met sporten 12kg kwijt... en jawel, nog steeds!

xxx



bobo
2-2-2013
 Meld misbruik2-6-2011 23:52:10

Mijn moeder heeft infraligne gedaan (oefeningen in warmtecabine).
En is zij in korte tijd veel afgevallen maar bovenal veel strakker geworden.
Je kunt er ook werken aan probleemzones met aangepaste oefeningen.
Succes!



an
12-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 23:58:31

Uw jurk een beetje laten verruimen. Bij een goede naaister kost dat iets van een 20 euro.

groetjes



Evelien
5-8-2011
 Meld misbruik3-6-2011 10:21:03

Ik ben 9 kg afgevallen met Weight Watchers. Dik was ik niet, 64 kg (en nu nog 55) maar ik ging met mijn moeder mee omdat ze graag iemand had die meeging. Mijn doel was gewoon gezonder leren eten.
In het begin verlies je makkelijk 1 kg per week. Gewoon genoeg water drinken en wat voor mij veel geholpen heeft is dat we al ons vlees door kip hebben vervangen: Kippenfilet, kippenburgers, kippenchipolata's,... en veel kippenwit tussen mijn boterhammetjes.
Je hoeft niet echt een crashdieet te volgen om die 2 kg te vermageren, gewoon anders eten.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 16:01:28

Sorry, maar wat is dat voor een uitleg van de bruidswinkel?! Zij moeten ervoor zorgen dat je kleed past, niet jij! Normaal gezien kunnen ze dat nog breder maken, hoor! Wij gaan jaarlijks met onze eerste leerjaarkes op Kasteelklassen. Daarvoor heb ik enkele jaren terug een bruidskleed van iemand gekregen (zalmroze, dus ideaal om prinses te spelen!) dat een béétje te smal was. Ik ben toen naar een naaister gegaan en die heeft aan de zijkanten onder de oksels de naad eruit gehaald en weer verder toe gezet, ook aan ritssluiting had ze dat gedaan en nu kan ik zelfs mijn kleedje dragen met een coltruitje eronder! Dus ze kunnen dat zeker nog enkele centimeters breder maken, hoor!
Ik zou me niet laten kennen en eisen dat de retouches correct worden gedaan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info