Terug naar overzicht
Amaai, da vind ik super. Dit brengt me op ideeën. Zeker doen!!!!
Ik heb dat liedje een tijdje geleden ontdekt en dan opgezocht op youtube met bijna een tranendal tot gevolg :-D Dus zeker emo en suuuuupermooi gewoon vind ik. Helemaal gepast voor de gelegenheid! Maar voorzie dan wel kleenexkes
hey! ik ga zondag naar marco!!!een deel van 'stop de tijd' is het eerste stukje van onze openingsdans! heeft veel betekenis voor ons! 'dochters' zal ook mijn dans met mijn vader zijn.is idd een schitterend liedje en een perfecte tekst! groetjes
amaai leuk al die positieve reacties stop de tijd heeft voor ons trouwens ook een betekenis dat liedje is uitgekomen toen wij elkaar hebben lere kennen@ emily ik zal de kleenexkes dan maar zeker voorzien zeker voor de mama's
net het ideetje eens besproken met mijn toekomstige na het laten beluisteren van het liedje en hij was ook te vinden voor het idee en toen ik het hem voorstelde moest ik al traantjes wegpinken
Hebben al veel bruidjes gedaan, hoor! ;-) Maar op dat moment kan je ventje dan niet met zijn mama dansen, hé (of wel? Vind dat niet echt passend voor hen)... Hoeveel keer ga je dan vermenigvuldigen?
@véronique het is dan eigenlijk niet de bedoeling dat er nog iemand anders op de dansvloer staat kzou dat in de loop van de avond er gewoon willen inbreiden
Ik vind dit een heel mooi liedje! Marco rules! :-)Het is wel een late ontdekking van je hoor, ik heb dat lied al zo vaak op trouwfeesten gehoord! :-)))) Maar elke keer weer, heel gevoelig/teder moment dus zeker doen!Of mss John Mayer met Daughters? Veel succes nog! xxxx
Dan zou ik het toch vlak na de openingsdans doen bij het vermenigvuldigen... Anders moet je 2x de dansvloer weer laten vollopen...
Ook een hele mooie (kan ook als intrede in de kerk gebruikt worden): Butterfly Kisses
Mijn papa geeft mij weg op dat liedje, staat al een jaar vast =)
Wij doen hier een troopje en had dit gedacht te laten spelen tijdens de doop, maar we hebben een zoontje en geen dochtertje. Zou dit misstaan dan denk je? bedankt voor jullie eerlijke reacties! groetjes Cathy
Wij hebben dit gebruikt op ons avondfeest. Ik danste met men papa en mijn man gewoon met zen mama.. Er zijn wel wat traantjes geweest zowel bij ons als bij de gasten.. Als ik het liedje nu hoor denk ik steeds met tranen in men ogen terug aan dat leuke vader dochter moment.. :-)
Ik vind dit zeker passen op een doop, maar voor een jongetje eerlijk gezegd...Er zijn heel veel mensen die dit liedje inmiddels kennen en de titel zegt al dat over dochters gaat + er wordt telkens 'zij' ingezongen...? Mss hier beter 'Beautiful boy' van John Lennon nemen? Succes!
Hey, Ik heb ook op dit liedje met mijn vader gedanst en mijn man met zijn mama. Het gaat wel over dochters, maar toch ook over het opgroeien van een kind. Nadien hebben we verminigvuldigd op de openingsdansen van onze ouders. groetjes sofie
Hey Wij waren ook van plan om er met onze ouders op te dansen: ik met mijn papa en hij met zijn mama. Als ik de tijd vind, zou ik er een powerpoint bij maken waarin foto's staan van toen we klein waren. Foto's van ons met onze ouders enz. Mooi lied, hé! Groetjes!