Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP: de misviering/boekjes

  2-5-2011 8:02:02
Met nog 4 maandjes op de teller is de pastoor eens bij ons langsgeweest. Onze vrees dat hij superklassiek was bleek totaal ongegrond. Het was echt een vriendelijke man en we mogen volledig onze eigen gang gaan voor de viering. Daar schuilt nu net het probleem: we krijgen carte blanche. Zowel de vorm van de viering (er zijn blijkbaar verschillende samenstellingen voor een huwelijksmis) als de inhoud mogen wij volledig zelf kiezen. Maar hoe begin je daar nu aan? En ik die dacht dat ik al goed voorbereid was. We hadden al de muziek gekozen, weten hoe ons boekje er gaat uitzien en hadden 2 leuke tekstjes. Blijkt dat het echte werk nu nog moet beginnen.

Daarom heb ik twee vraagje voor jullie: Welke vorm van viering nemen jullie? Huwelijksceremonie, dankviering, ... En zijn er mensen die eventueel bereid zijn om hun boekje eens door te mailen op beajrvdw@yahoo.com?

Nu mogen we eind juli eens langsgaan om de boekjes te laten goedkeuren. Hij stelde eerste een datum voor die slechts 2 weken voor ons huwelijk was. Gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen dat we dan toch wel andere dingen aan ons hoofd zullen hebben.

lilacx
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 915


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 8:18:08

Hoi hoi,

Wij hebben een meer klassieke viering, maar wel zonder eucharistie.
Ik mail even ons boekje door!

Groetjes,
Filipa



lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 12:42:26

@ filipa: bedankt voor je berichtje, ik u boekje met de nodige discretie behandelen. Het is gewoon als 'inspiratiebron' en het is zeker niet de bedoeling dat het onze huiskamer verlaat.




marjan
9-9-2011
 Meld misbruik17-6-2011 14:49:58

filipa, is het mogelijk om jullie boekje ook naar mij door te sturen? wij gaan ook een viering zonder eucharistie doen en zou graag de volgorde van de items willen weten. ik kom in mijn zoektocht verschillende versies tegen..
alvast bedankt!
marjandewaele@yahoo.com

merci


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info