Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zegening van de ringen

  1-5-2011 13:05:09
Hey Bruidjes,

Wat zeggen jullie tegen elkaar tijdens de uitwisseling van de ringen?

Alvast bedankt!!!

ann
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1825


evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 13:46:27

Hoi Ann,

Wij hebben onze viering deels in het Engels en deels in het Nederlands aangezien mijn vriend zijn familie in Amerika woont. Wij hebben gekozen voor deze tekst:

I give you this ring as a sign that I choose you, to be my lover, my partner and my best friend, to the end of my days. Wear it, think of me and know that I love you.

Groetjes,
Evelyne




Anika
9-4-2011
 Meld misbruik1-5-2011 14:23:44

Bart
neem deze ring als teken van mijn liefde en trouw.
hij is eindeloos, net als mijn liefde voor jou.

Liefs
Anika



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 15:33:37

Wim, draag deze ring als teken van mijn liefde en trouw.
Als je ernaar kijkt, weet dan dat ik in je geloof en van je hou.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-5-2011 16:25:16

Wij hadden beiden een ander tekstje, omdat mijn man zijn ring niet mag dragen op het werk:

Robby:

Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.

Véronique:

Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.





natasja
6-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 19:55:11

Wordt dat ook gedaan tijdens de wet? of alleen bij een kerkelijk dienst?



Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:10:08

Bij ons:

IK zeg: Neem deze ring en laat ons nu niets zeggen, niets denken, alleen gelukkig zijn om wat we samen hebben.

Hij zegt: aanvaard deze ring, draag hem niet alleen aan je hand maar ook in je hart. Kijk ernaar als je het moeilijk hebt en weet dan dat jij en ons dochtertje voor mij altijd op de eerste plaats zullen komen.



renske
12-8-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:58:21

bij ons word het
sonny, ik heb je lief. Neem deze ring voor mijn grenzeloze liefde en trouw . Neem me zoals ik ben en maak van mijn leven het onze.



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 7:52:51

Bij ons is het

Davy,
Ik hoop op je,
Ik geloof in je,
Ik heb je lief.
Aanvaard deze ring,
Niet als een knellende band
Maar als teken van mijn
liefde
Die in vrijheid laat
groeien.




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-5-2011 19:18:25

@natasja: als je ringen uitwisselt, is het wel de bedoeling dat je iets zegt, ja. Als je voor de kerk trouwt, worden ze meestal dan uitgewisseld.



ann
2-7-2011
 Meld misbruik2-5-2011 20:29:32

Dank u wel bruidjes, ik kan alweer verder!!! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info