Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

  19-4-2011 9:40:34
hoi bruidjes en bruidegommen


voor ons nog 136 dagen voor de boeg, vorige week naar de deken geweest zo een super lief persoon.
vandaag aan het boekje begonnen ,lijkt mij niet zo evident, zijn er mensen die mij hier in willen helpen?die hun misboekje eventueel willen doormailen, ik zou graag ook rond het thema werken van vleugels en vliegen,eventueel leuke feestelijke intrede muziek is welkom .
tackvanessa@hotmail.com is mijn mail


alvast een dikke merci voor de hulp


vanessa en steven

vanessa
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 560


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 9:42:41

Hoi Vanessa,

Heb je net gemaild.
Groetjes,

Filipa



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-4-2011 15:24:34

Hey Vanessa (en Steven natuurlijk ),

Ik kan jullie niet echt helpen aangezien ik pas in '12 trouw & er nog niet echt mee bezig ben. Gebruik de 'zoekfunctie' en typ als trefwoorden 'misboekje', 'eerste lezing', ... in en je krijgt al héél wat ideetjes! Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info