TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hans
23-4-2011
|
6-4-2011 18:39:00
Probeer eens bij DJ Digna (0474/549000)
|
|
heidi
|
6-4-2011 19:50:43
wij hadden voor ons ma haar verjaardag een dj met zanger (papa had dit geregeld), wij dachten eerst aiai, dat wordt niets, wel het tegendeel was minder waar...het was een supper feest, alle soorten muziek, iedereen kreeg hij de dansvloer op en de zanger was supper, echt een aanrader, en zeker niet duur... voor meer info kan je me mailen of berichtje sturen dgheidi@hotmail.com
|
|
Party
|
6-4-2011 19:55:56
Hey Vanessa, Misschien is het wel handig om te vermelden waar het trouwfeest doorgaat ... En wat is 'meevalt van prijs'? Wat meer informatie is altijd handig, zal je sneller reacties krijgen.
|
|
Ibe
|
6-4-2011 20:12:09
Beste Vanessa,
Ik ben die dag nog vrij.
Mvg.
Dj Ibe, Stijlvol in feesten
www.djibe.be
|
|
jean-paul
|
6-4-2011 21:14:41
Beste Vanessa
surf eens naar discobarjpl.be
Waar is uw feestje als ik vragen mag?
mvg
Dj Jpl
|
|
vanessa
3-9-2011
|
7-4-2011 8:48:04
och ja met de stress vergeten melden dat ons feest doorgaat in het biezemhof te aalter
|
|
Marlies
9-12-2011
|
7-4-2011 11:17:12
Beste Vanessa,
DJS Sound is een aanrader wij hebben hem ook op ons huwelijksfeest! Hij is sowieso van Oost-vlaanderen dus dat is altijd mooi meegenomen. En we hebben hem reeds eerder gehad en waren hier erg tevreden over.
Groetjes,
Marlies
|
|
Dierk
|
7-4-2011 22:51:12
Beste Vanessa,
Mag ik je met enige fierheid op deze rubriek onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Groeten,
Dierk Van Paemelen
|
|
Dirk
|
7-4-2011 22:58:28
Dag Vanessa,
Ik lees hier regelmatig soortgelijke oproepen tot het vinden van een DJ of discobar. Het klinkt alsof er reeds een lange lijdensweg is afgelegd. Zijn er al een heleboel DJ's gecontacteerd en/of langsgekomen, vraag ik me af. Waarop falen ze dan als ik mag vragen? Enkel de prijs?
Als het echt een prijskwestie is dan moet je ook het grote risico incalculeren dat het feest amper sfeer gaat hebben. Er zijn genoeg DJ's die voor een appel en een ei draaien maar dat gaat eraan te zien en te horen zijn, dat spreekt vanzelf.
Alles hangt af natuurlijk hoe belangrijk je zelf goede muziek vindt. Toch liever een ervaren DJ of discobar? Dan gaat een faire prijs moeten overeengkomen worden en die gaat wat hoger liggen.
Daarnaast begrijp ik wel "de sprong in het duister" wanneer er gekozen zou worden voor een DJ die je nog nooit aan het werk gezien hebt. Hier is een berekend "risico" op zijn plaats. Zowiezo de DJ persoonlijk ontmoeten en zien of ermee te praten valt, werkwijze (altijd contract!!) onderzoeken, statuut (amateur/professioneel) en ervaring nagaan waar mogelijk.
Groetjes,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
william
|
8-4-2011 21:39:26

|
|
Martijn
|
12-4-2011 22:02:36

|
|
Trayci
|
22-4-2011 10:53:03

|
|
Piscador
|
27-7-2011 22:14:16
Hallo, Neem gerust een kijkje op mijn site en je mag tevens vrijblijvend een offerte aanvragen via mail. Ik kan erg goed inspelen op het publiek en beschik over muziek van de oorlogsjaren tot op heden, heb tevens al meer dan 15 jaar ervaring. Vriendelijke groeten, Dilano
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|