Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  20-3-2011 0:07:59
Dag dames

Wie kan mij helpen? Ben op zoek naar een huwelijkskaars. We zijn daarnet nog bij de fotograaf langsgeweest en hij had er ook een aantal, maar die vond ik niet zo mooi (te klassiek). Waar hebben jullie jullie kaars gevonden?

Merci!

Groetjes

Stefania

Stefania
14-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1061


Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik20-3-2011 0:20:22

Hoi hoi

Ik weet niet vanwaar je ergens bent maar wij hebben onze kaars bij selko art besteld. Een hele mooie voor 10 euro! Toen ik ze zag dacht ik dat we er minstens 40 ofzo zouden voor moeten geven. En ze wordt door gehandicapten gemaakt , dus het is nog een mooi initiatief! http://www.selko-art.be/

groetjes,

Katrijn



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik20-3-2011 3:17:20

Als wij een huwelijkskaars nemen (nog niet zeker) zou het deze zijn: http://www.allesvoorjehuwelijk.nl/butterfly-beauty-huwe... Maar je vindt er nog meer op het internet hoor :)
trouwartikelen.nl
onestopweddingshop.be
styleyourwedding (momenteel niet online)

groetjes




Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik20-3-2011 8:21:48

Onze komt van de kaarskesprocessie in Lummen :)

Groetjes



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik20-3-2011 8:29:17

die van ons komt van acantus in Viersel



M.
18-6-2011
 Meld misbruik20-3-2011 10:55:13

als je naar de website: www.kaarsengieterij.be gaat kijken, dan kan je uw kaars zelf maken




Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik20-3-2011 11:48:37

Hey Stefania

Je kan in West Vlaanderen hele mooie kaarsen kopen in bv religiowinkels zoals de Bron in Harelbeke of Timigri in Vladslo. Helaas is de keuze hier zeer beperkt en vind ik het niet waar om toch wel een minimum van 40 euro te betalen voor iets die achteraf in de kast belandt. Wij hebben ervoor gekozen om een olielamp te kiezen en te laten maken.
We hebben de onze dus ook gehaald bij Ambiente in Waregem. Ze hebben ook een website. Je kan zelf de bloeme, parels, zand, fles, olie, opschrift of inschrift kiezen. We hebben nu een hele mooie voor 35 euro maar we kunnen ze voor de rest van de dagen laten branden en terug opvullen en dus ook uitzetten. Veel plezier in de zoektocht.

Groetjes,
Annelore



karine
11-6-2011
 Meld misbruik20-3-2011 13:58:14

Hallo,
Wij trouwen binnen kort en wij hebben onze huwelijkskaars gekocht online bij http://www.beautycandles.be/ Zijn niet duur, vlotte verwerking, snelle levering en mooi gedaan.
misschien een tip
veel succes en veel plezier aan de trouq




Stefania
14-5-2011
 Meld misbruik20-3-2011 21:36:48

bedankt voor de vele reacties!

Veel succes nog allemaal

Groetjes

Stefania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info