Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent A Priest --> Ervaringen

  7-3-2011 10:16:44
Hellow All

Wij overwegen om niet in de kerk te huwen maar een viering te doen via rent a priest.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee, lopen de contacten vlot,...

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Tania

Tania
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2350


ria
2-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 11:18:14

Dag Tania

Wij trouwen op 2 juli met als voorganger jef wauters via rent a priest. Na de afspraak werden wij een aantal weken later gecontacteerd door jef om een eerste afspraak te maken. Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk op ons gemak. Hij liet ons weten hoe het allemaal in zijn werk ging en gaf ons een groot aantal teksten mee, maar mochten natuurlijk ook eigen teksten kiezen zodat we ons boekje konden samenstellen. Bij ons gaat de ceremonie door buiten in tuin van de trouwzaal. Voor 150 euro voorziet onze zaal alles waaronder de desk, de bloemen, het witte kleed, micro en de stoelen. Enkel voor de versiering van de stoelen en de huwelijkskaars moeten we zelf zorgen. Ondertussen is ons boekje bijna klaar en hebben we ook al een 2de afspraak gehad met jef om alles te overlopen en het werd goedgekeurd. We hebben ook wel life muziek via dso music daar dit volgens jef emotioneler is maar dit was natuurlijk geen verplichting. Ja voor ons was het tot nu toe allemaal ok. Hangt er natuurlijk vanaf wie je hebt als voorganger. In ieder geval zeer snel beslissen want volgens jef hebben ze het superdruk.



Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 13:17:00

Dag Tania,

Wij zijn via rent a priest terecht gekomen bij Sabine van 't Verstand van leven (www.verstandvanleven.be). wij zijn reeds 2 keer bij haar langs geweest en zijn erg tevreden. Onze viering gaat door in een schuur, rechtover de schuur waar ons feest zal doorgaan.
Sabine heeft eens heel goed geholpen. Ons vieringsboekje zit volledig in elkaar, zoals we het graag willen. Ze heeft hele leuke originele ideeën... Echt een aanrader!

Groetjes Lesley



Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik7-3-2011 13:57:54

Wij zijn vorige woensdag langsgeweest bij Norbert Bethune van Rent a Priest en alles is zeer goed meegevallen. Viering zit in elkaar volledig volgens onze wensen en onze eigenheid, we werden vriendelijk onthaald en als de viering wordt uitgevoerd zoals ze op papier staat, wordt het prachtig, net zoals wij het wilden.
Groetjes!



Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 18:48:30

Hey Ria,

Wij trouwen op 16 juli ook via Jef Wouters. Is een fijne man hé. Ik ga dringend aan het boekje moeten beginnen want 4 april moeten we al terug.



ann
2-7-2011
 Meld misbruik7-3-2011 20:26:53

wij trouwen met broeder johan van de goede herder...een aanrader!!!



benita
8-9-2012
 Meld misbruik5-9-2011 20:20:14

dag iedereen!

ik trouw volgend jaar in september, en zou ook via rent a priest of de goede herder willen trouwen.
maar van wanneer neem ik het best contact op met deze mensen?
alvast bedankt voor de reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info