TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieven
|
3-3-2011 19:48:57
Dag Liesbeth, ik ben van West-Vlaanderen, maar nieuwe zalen of locaties spreken me wel aan. De afstand geeft niet. Voor meer info www.djlieven.be
|
|
Celesta
22-10-2011
|
3-3-2011 21:21:39
gangbare prijzen meestal tussen 300 en 500euro afhankelijk of ze materiaal moeten voorzien of niet.
Wij doen ons feest in Gent en hebben DJ Le bart. www.djlebart.be
Groetjes,
Celesta
|
|
Charlotte
10-6-2011
|
3-3-2011 21:52:46
Eerder rond de 500... is mijn ervaring..
|
|
Dierk
|
3-3-2011 21:55:00
Beste,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Groeten,
Dierk Van Paemelen
|
|
Dirk
|
3-3-2011 23:04:40
Hallo Liesbeth,
Prijzen hangen steeds af van wat je van de dansavond wil maken. Met onze standaardset geraak je al een heel eind, wij komen echt niet met die cliche vier blinkende lampjes aandraven. Wel met een professionele geluid- en lichtset die de sfeer op de avond tot een belevenis herleidt. Hebben jullie daarin uitgebreide wensen, dan kunnen we daar een voorstel in doen wat vanzelfsprekend de prijs wat doet stijgen.
Maar de ervaren DJ, zijn muziek en de afspraken daarrond met het bruidspaar blijft het allerbelangrijkste dat goed moet zitten. Die eigenschappen ga je uiteraard minder terugvinden bij de goedkoopste discobars. Daarom, het hangt af van wat je van je dansavond verwacht.
Wijzelf houden bewust het midden wat betreft prijszetting, alle informatie daarrond kan ik u op aanvraag geven. Bezoek aub onze website voor meer informatie.
Groetjes,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
4-3-2011 8:27:01
Wij werken met Gi Van Aalst uit Kortrijk. Die mensen werken waarschijnlijk ook wel in Oost-Vlaanderen hoor...
Afhankelijk van de uitrusting die je kiest, betaal je verschillende prijzen. Momenteel hebben wij de formule van 650€ aangevinkt. Maar zowel goedkoper als duurder kan ook!
Gezien de DJ je feest kan maken of kraken, hebben wij onze keuze niet in de eerste plaats laten leiden door de prijs, wel door positieve / negatieve ervaringen van andere mensen + een persoonlijk aanvoelen. Soms kan de feestzaal je ook wel tips geven :-).
Succes met de zoektocht!
|
|
nicky
3-9-2011
|
4-3-2011 8:39:39
Wij nemen Dj 2000 (Kristoff) uit Serskamp. Die heeft op de trouw van mijn zus gedraaid en dat was dik in orde, hij wist welke muziek hij moest draaien. Het was een enorm succes, iedereen was zeer tevreden. Wij betalen 350 euro dacht ik. Zijn email is dj2000@telenet.be
Groetjes
|
|
Inge
9-7-2011
|
4-3-2011 12:52:16

|
|
FRANK
|
4-3-2011 17:36:36

|
|
Christophe
20-10-2007
|
7-3-2011 14:03:18

|
|
Thierry
|
8-3-2011 22:10:37
380 à 580 euro, volgens de grootte van het feest, in Oost-Vlaanderen, alles inbegrepen.
|
|
Thomas
|
9-3-2011 17:31:28

|
|
Tom
|
2-4-2011 2:55:08

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|